Hultenius Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Detta kanske bara är jag men det ska bli mycket spännande och se hur Vice City är uppbyggt. Man kan ju bara hoppas på att det är något liknande GTA3 för då har vi redan alla verktyg klara och kan modda Vice City innan det äns kommer till PC! Snacka om mods det kommer bli då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Fast först vill man ju se lite av spelet utan mods Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Fast först vill man ju se lite av spelet utan mods Håller med till 100%!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Vaddå Håller med till 100%!=Ord ja jag skriver ord det gör väll alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Vaddå Håller med till 100%!=Ord ja jag skriver ord det gör väll alla! det betyder att man håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Aha (Fast hatar det endå!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts