Everest Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 Du måste förklara mera, var på Taris, vad du skall göra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Iddiam Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 (redigerad) vad du skall göra.. det är precis det jag inte vet EDIT: jag är på upper city Redigerad 6 april, 2004 av Iddiam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 jag har två frågor angående Kotor. * är det fritt? kan man tex åka runt till det olika planeterna när man vill? *kan man köra fordon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Okej, tror jag vet, du ska ner i Lowercity och Undercity va? För att hitta Bastila? I så fall så dra ner i apartments och döda nån sith, sen tar du hans "kläder", sen är det bara dra ner via hissen.. Lite flummig beskrivning men gå runt å leta så hittar du nog.. Mr.GTA, ja, efter de första planeterna så kan man i princip välja, men det är en smaksak i vilken ordning man åker till dem.. Fordon, nej, det tror jag inte, men du kan köra Swoop Race på vissa ställen, men de e bara rakt fram.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Darth Malak Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 Finns det något demo till dator? I så fall var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 Kotor är det bästa spelet nånsin , iaf det bästa rpg spelet Jag kan lägga upp några screens sen om nån vill.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 Spelade färdigt det för ungefär ett halvt år sen... Med en ond karaktär och en god karaktär.. Och en mitt-i-mellan karaktär.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 Kotor är det bästa spelet nånsin , iaf det bästa rpg spelet Jag kan lägga upp några screens sen om nån vill.. Gärna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 Gärna! Oki doki , ska bara köra lite och fixa några ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 Okka , om du vill ha screens så adda min msn matte89_6@hotmail.com , för det gick inte lägga upp den typ av fil här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 Okka , om du vill ha screens så adda min msn matte89_6@hotmail.com , för det gick inte lägga upp den typ av fil här.. Finns en knapp som heter "EDIT" så slipper du skriva dubbelposter. Finns det något demo på spelet? Ser och verkar väldigt roligt ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 Finns en knapp som heter "EDIT" så slipper du skriva dubbelposter. Finns det något demo på spelet? Ser och verkar väldigt roligt ut! Bara att leka lite pirat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 Bara att leka lite pirat lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 (redigerad) Finns en knapp som heter "EDIT" så slipper du skriva dubbelposter. Finns det något demo på spelet? Ser och verkar väldigt roligt ut! Dave...ska du spela spelet ska det inte vara på nån demo du laddat ner från dc...Du får lyfta på röven och dra ner till stan och köpa det , jag lovar det är prisvärt Och det är sån bra handling och det är så jävla roligt Adda min msn som står några replys ovan så kan du få lite screens och sånt Redigerad 17 september, 2004 av Sc0rp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 (redigerad) Kan fixa mer bilder sen om nån vill Redigerad 18 september, 2004 av Sc0rp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtavc_fan Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 KÖP DET!!! det äger har det mp X-boX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 KÖP DET!!! det äger har det mp X-boX Jupp , det äger totalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts