_-MadeMaN-_ Skrivet 29 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Håller med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 För precis innan han snodde polisbilen så stod han ju och körde på en bil hur mycke som helst och de hände ingenting!! Filmen på hemsidan är nyare och då får man se hur de kommer se ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 de har hållt på med det sen 1999 har jag för mig men det blev nåt fel så de fick börja om eller nåt jag e inte säker på det men jag tror det va så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 De var tänkt att släppas med PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 jag kommer få 2st faVVosar VC TG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Man spelar VC i 2H byter till TG och spelar det i 1H sen VC så håller man på sådär! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 HÄR!!!finns det lite mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 ÅÅ f**n tack så mycket tyrone! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 np Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Vad CoOla filmer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Det här hör inte hitt men jag har hittat en bild på ign är det i verkligheten eller i ett spel? Här är bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERKiiiii Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 gå in på thegetaway.com eller nåt sånt va d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Det här hör inte hitt men jag har hittat en bild på ign är det i verkligheten eller i ett spel? Här är bilden det e en bild från the getaway men de fick göra om spelet för att ps2et klara inte grafiken på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Jag vet men det är en fin bild!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 jepp det e det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurkan Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Sitter och tittar lite på dom allra första filmerna nu =) Men fan va synd att dom tog bort en massa coola bilar T ex: BMW M3, Audi TT, sylade Golf IIor, BMW E34 mm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts