Playstationman Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 Om ni behöver hjälp i The Getaway så fråga mig. jag kan nästan allt i spelet. jag är och tittar nästan varje dag!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Davidos Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 Om ni behöver hjälp i The Getaway så fråga mig. jag kan nästan allt i spelet. jag är och tittar nästan varje dag!!!! Hur klarar jag spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 23 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2003 Klara alla 24 nivåerna. Eller vilken nivå vill du ha hjälp med??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 jag behöver hjälp på nivå 4 fattar inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 25 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 Du kör först tills det börjar blinka att du ska stanna!!! Sen kör du efter en vit snut skåpbil. Preja den så mycket du kan!!! Sen när den har vält så smitter den som sitter i (det är en fångtransport) Sen sticker du fort som f*n. hoppas du klarar det nu!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Getaway Crew Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Har kollat runt lite här på siten men hittar ingen onkret lösning på hur man tar sig igenom laserfällorna i bossens hus, finns det några bra tipps som funkar. Klarar mig till andra våningen men sedan blir det omöjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Getaway Crew Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Lyckades lösa det, nu kämpar jag med båten, hur många fler banor är det efter båten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 28 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 Det finns 12 banor efter båten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Getaway Crew Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 Det finns 12 banor efter båten. och jag som hoppades på att vara nära slutet, börjar tröttna lite, tycker det e jobbigt när man kommit långt, dör och måste göra om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 28 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 Dom är lätta!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Jag fattade inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 Finns det nåt bra tips för hur man klarar uppdraget där man ska mörada "Inspect. McCormack" jag dör hela jä*la tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 18 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 (redigerad) Hur lågt har du klarat? Redigerad 18 maj, 2004 av Playstationman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Behaver hjalp med uppdraget i polishuset dar man ska skjuta den feta polisen. Har fastan pa det uppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 tror man ska följa efter han ner till bevis rummet sen tar man och mejar ner han först gången jag mötte han så tog jag bara fram pickan och försökte meja ner han när det är 100 cops efter mig gick inge bra :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Balder_ Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 (redigerad) Hej! Kan nån hjälpa mig med sista banan på getaway med den första gubben. var är barnet gömt nånstans jag hittar det inte? Maila gärna till Ireand@tjelvar.org.. då ja inte brukar vara här inne så ofta.. Redigerad 27 november, 2004 av _Balder_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hasse Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Hehe.. har försökt mig på polisuppdraget femtielva ggr nu nära nära Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hasse Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Nu var polisuppdraget lätt Sköt några stycken, gick och gömde mig för att ladda om health och sköt några till. Sen fick McCormack vad han tålde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts