fablenine Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 men man får väl köpa sina hidouts och om man hyr får man väl betala hyra efter en tid men om man köper det så sparar man väl på det eller nåt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 När man köper hamnen kan man köra båtrace.....undrar vad man kan göra när man köpt film studion.....spela in en film kanske?....Nä det är nått annat.....men vad??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 ummmm.....joo...det är klart att man ska/får spela in en film.....vad/varför skulle det då vara nödigt att köpa det.....??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 När man köpt bil affären kan man ställa upp i "street racing" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Hä! Detta låter inte riktigt som gta längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Hä! Detta låter inte riktigt som gta längre... Jag tror det är så iallafall.....nyss såg jag en bild av köpcenteret inifrån och det var ju stort ju!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 var såg du den bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 var såg du den bilden? Forumet på den här sidan!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jollehojje Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Inte en ända bild säg exakt vart bilden är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Jag hittade ingen bild.......säg ungefär vart det e plz!!?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Ingen aning har inte varit där på ett tag!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Jag hittade den inte heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts