Bubbli Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 http://us.imdb.com/name/nm0757934/bio fan asså... han är THE man om man ska göra gta3 / vc film annars så kanske mans kulle använda originalskådisarna alternativt dessa 1, Var det Jonathan Sale som gjorde "modellen" till GTA3 gubben? 2,Jag tycker att dom som gjorde GTA3 skulle passa bättre 3, jag tycker att GTA3 skulle bli en bättre film än Vice City (eftersom den redan e en film eller spel efter film men ändå!) 4, Han som e han i den där serien så NEJ NEJ OCH ÅTER NEJ!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 http://invis.free.anonymizer.com/http://www.wvah.com/programs/groundedforlife/kevincorrigan.jpg Funny menar du verkligen allvar Han är skön som amerikanen Eddie som tror att han är en italiensk gangster i Grounded For Life iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Vrf inte Don Johnson? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Vrf inte Don Johnson??? Vem? bara undrar! Men jag tycker gänget som var med i GTA3 och att filmen baseras på det (GTA3 alltså). kan man typ inte skriva till Rockstar games eller Take two OCH nån bra filmstudio/filmbolag whatever you say! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Don Johnsson är den vita killen i Miami Vice.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Okej problem för mig har aldrig sett Miami Vice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Vrf inte Don Johnson??? För att han är över 50 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Okej problem för mig har aldrig sett Miami Vice!!! Gör det då Mr.M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Henrik Hjelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shorty Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 brad pitt..han är ju skitbra i fight club,, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 15 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2004 om filmen skulle baseras på GTA3 så skulle christian slater vara perfekt. Ja han absolut!! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts