Tommy_Fido Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Robert De Niro kanske..eller Pitt.. Robert De Niro är nog lite för gammal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nisse_90 Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 silvester stallone såklart ....... Filmen behöver en riktig rambo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Robert De Niro kan vara maffiaboss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p.i.m.p Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 kolla på Christian slateri true romance och på huvudpersonen i gta3 ser ni likheterna? Dom är faktisk lite lika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 ni e alla så korkade!! Ni har den rätte mitt framför ögonen!! Arman har det iaf!!! JAY LENO!! hahha han skulle passa!1 Men fan nte Kevin Costner!! Passar inte in i rollen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hyper_Insomnia Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 edward norton Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 edward norton ... skule inte passa!!! Men Crowe eller typ Bradley Cooper sök på honom på www.imdb.com så kan ni även kolla andra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Jim Carrey!!! Om det skulle vara en parodi på GTA3,det skulle bli hur roligt som helst Driva med Maffia bossarna i Ace Ventura stuk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Infinite Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 George Clooney (stavning?!) kanske, eller? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 (redigerad) asså tänk er, att se ett känt nylle i en gtafilm, det skulle bli helt fucked. det måste vara en bra, amerikansk-italiensk skådis som inte har varit med i några kända filmer förut, men han måste ha erfarenhet. men om jag måste säga någon, så säger jag jonathan sale (modellen till vercetti) (om vi snackar gta3: the movie då (:!!! ) Redigerad 31 december, 2003 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 asså tänk er, att se ett känt nylle i en gtafilm, det skulle bli helt fucked. det måste vara en bra, amerikansk-italiensk skådis som inte har varit med i några kända filmer förut, men han måste ha erfarenhet. men om jag måste säga någon, så säger jag jonathan sale (modellen till vercetti) (om vi snackar gta3: the movie då ) Jp det stämmer att han skulle kunna göra... men varför en amerikansk italiensk skådis? Bara för att det e en MAFIA film behöver han inte vara det eller hur!? Det kanske skulle se lite miffat ut om han va japan men ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 visst självklart det behövs inte, men det skulle se mer genuint ut, huvudsaken är iaf att han skulle ha svart hår å bruna ögon och kan bete sig som en liten street punk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Jo det blir klart roligare att se om det är någon som inte är känd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 visst självklart det behövs inte, men det skulle se mer genuint ut, huvudsaken är iaf att han skulle ha svart hår å bruna ögon och kan bete sig som en liten street punk yupp stämmer och på den som e över mig (alltså posten inte qouten) så säjer jag yupp på den också!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 (redigerad) Any Garcia kanske? (kanske redan nån som nämt honom? orka läsa alla svar ) En fråga bara: Var har ni fått dedär ifrån om en GTA film? Eller de e bara ni som fantiserar? Edit: Peter Stormare kanske skulle passa? Redigerad 3 januari, 2004 av SuperSwede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 asså tänk er, att se ett känt nylle i en gtafilm, det skulle bli helt fucked. det måste vara en bra, amerikansk-italiensk skådis som inte har varit med i några kända filmer förut, men han måste ha erfarenhet. men om jag måste säga någon, så säger jag jonathan sale (modellen till vercetti) (om vi snackar gta3: the movie då ) Det är helt rätt.. Därimot så ska alla dom stora bossarna vara kända skådespelare.. Tycker jag iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Kevin Corrigan! Känd från TV-serien Gounded For Life(Freaky Finnertys i Sverige)som Eddie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Det är helt rätt.. Därimot så ska alla dom stora bossarna vara kända skådespelare.. Tycker jag iaf.. Precis vad jag snackar om!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Kevin Corrigan! http://invis.free.anonymizer.com/http://ia.imdb.com/media/imdb/01/I/18/16/22m.jpg Känd från TV-serien Gounded For Life(Freaky Finnertys i Sverige)som Eddie. http://invis.free.anonymizer.com/http://www.wvah.com/programs/groundedforlife/kevincorrigan.jpg Funny menar du verkligen allvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 http://us.imdb.com/name/nm0757934/bio fan asså... han är THE man om man ska göra gta3 / vc film annars så kanske mans kulle använda originalskådisarna alternativt dessa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts