Haggard Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 Vem tycker ni att ska spela huvudrollen i den eventuella GTA-filmen? Tidigare har ju Emin3m nämnts. själv tycker jag nästan Quentin Tarantino! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 Robert Gustavson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 Om Rockstar gör en gta film hoppas jag att den kommer baseras på GTA3, både för att GTA3 har mer gta atmosfär och att en Vice City baserad film skulle bli alltför lik Scarface. Huvudrollsinnehavaren bör i så fall se ut som gta3 gubben, brunhårig, ca 25-30 år och elvis-look. Men han ska naturligtvis kunna prata. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 själv tycker jag nästan Quentin Tarantino! Quentin Tarantino? Du menar väl att han är regissören? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 Bruce willis men han är inte så lik, kanske nicolas cage va vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 Ben Afflek (felstavning?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 Ja tycker han som spelade huvudrollen i 3000miles to Gracyland, kom inte i håg vad han hetter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 Ja tycker han som spelade huvudrollen i 3000miles to Gracyland, kom inte i håg vad han hetter! Menar du Kurt Russell eller Kevin Costner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 Menar du Kurt Russell eller Kevin Costner? Båda dom är ju igentligen lämpliga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 Jag tycker typ kanske Ray Liotta (han har gjort massa bra filmer har jag hört och han gjorde ju rösten till Tommy Vercetti.) Om ni tittar på Alias så han som spelar Will Tippin (Bradley Cooper) spela honom!!! P.S. Quentin Tarantino e nog lite för gammal och han har under käke (inget fel på det) så jag tycker inte han skulle passa som huvudroll men kanske nån maffia boss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 P.S. Quentin Tarantino e nog lite för gammal och han har under käke (inget fel på det). Skulle ju vara ganska tråkigt om han inte hade nån underkäke.. Därimot så har han underbett.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 22 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 Båda dom är ju igentligen lämpliga! Jag tänkte först på Kurt R. men han ser lite för mesig ut. Kevin C. skulle va perfekt om han inte var så gammal, men utseende fixar dom väl lätt i HollyWood! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 Skulle ju vara ganska tråkigt om han inte hade nån underkäke.. Därimot så har han underbett.. ooops my mistake!!! men erkänn att nån av dom jag sa passar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Davidos Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 (redigerad) Arnold såklart.. skämt o sido. Bruce Willis skulle passa bra, Russel Crowe likaså. Redigerad 22 december, 2003 av Davidos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 23 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2003 Stallone eller Crowe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 om filmen skulle baseras på GTA3 så skulle christian slater vara perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Bruce Willis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 kolla på Christian slateri true romance och på huvudpersonen i gta3 ser ni likheterna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 kolla på Christian slateri true romance och på huvudpersonen i gta3 ser ni likheterna? Nej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Robert De Niro kanske..eller Pitt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts