Mathias Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Javisst är det roligt med gamla trådar! -Reported Han ställde en fråga fick ett svar, vad gör det att det var i en gammal tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Han ställde en fråga fick ett svar, vad gör det att det var i en gammal tråd? Den är old-ish... lika bra att skapa en ny. Gamla trådar ska ligga och ruttna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Den är old-ish... lika bra att skapa en ny. Gamla trådar ska ligga och ruttna. Mycket enklare att hitta svar på en fråga och slippa göra onödiga trådar om allt som rör ett spel hamnar i samma tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Javisst är det roligt med gamla trådar! -Reported uh det är inte direkt så att han gick offtopic eller nåt, ställde ju en fråga som var relevant till topicen liksom är ju inget problem med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Den är old-ish... lika bra att skapa en ny. Gamla trådar ska ligga och ruttna. Hade varit minst lika meningslöst med en ny tråd, som fått några replies och sedan dött... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Angry mob, eh? Aja, jag tycker fortfarande att det hade vart bättre med en ny topic, fast det är sant det Jacker sa... så på den punkten tycker jag det är bättre med denna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anel93 Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 ASså När jag köpte den så funkade spelet men senare funkar inte den så menar jag Den funkar o senare vill den inte jag körde i kompitabelitetsläge för windows 98 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 ASså När jag köpte den så funkade spelet men senare funkar inte den så menar jag Den funkar o senare vill den inte jag körde i kompitabelitetsläge för windows 98 Cracka det da. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Cracka det da. Det hjälper ju ingeting? Det gör bara så att han kan spela utan CD-Skiva, och det har han inte problem med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Det hjälper ju ingeting? Det gör bara så att han kan spela utan CD-Skiva, och det har han inte problem med. Det brukar hjälpa för mig ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 ASså När jag köpte den så funkade spelet men senare funkar inte den så menar jag Den funkar o senare vill den inte jag körde i kompitabelitetsläge för windows 98 http://www.nd4spdworld.com/?section=util&a...info&id=293 funkade för mig iallafall =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anel93 Skrivet 3 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2008 Det hjälper ju ingeting? Det gör bara så att han kan spela utan CD-Skiva, och det har han inte problem med. Det hjälper ju ingeting? Det gör bara så att han kan spela utan CD-Skiva, och det har han inte problem med.??????????????????? Ja det funkade att starta spelet men senare måste den läsa sounds från skivan? ganska väl konstigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 3 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2008 Det hjälper ju ingeting? Det gör bara så att han kan spela utan CD-Skiva, och det har han inte problem med.??????????????????? Ja det funkade att starta spelet men senare måste den läsa sounds från skivan? ganska väl konstigt? Du måste välja "full" och inte "minimal" eller vad det är när du installerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 3 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2008 (redigerad) Funkar på Vista Dock kan jag inte ändra på alla grafikinställningar. Går inte att aktivera Z-buffer eller mjuka texturer, så det hela ser så där äckligt PSOne- ryckigt ut. Den här communityn är rolig. Om man gräver upp en gammal tråd om ett ämne, blir man rapporterad och alla vill att man ska låsa tråden. Om man skapar en ny kommer alla bli skitsura över att man inte använder den befintliga tråden, och "spammar ner forumet". Hur ska ni ha det egentligen? Redigerad 3 januari, 2008 av darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts