knasn00b Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 Hej, jag var och käpte Need for speed: Road challenge idag på eb-games för 70 kr... När jag har installerat spelet och trycker på ikonen på skrivbordet står det: PLEASE INSERT PLAYDISK, eller så står det: PLEASE INSERT NEED FOR SPEED HIGH STAKES DISK... på cd:n jag fick med står det NEED FOR SPEED: ROAD CHALLENGE, inte High stakes.. Nån som vet vad problemet är? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 Hej! Jag hade samma problem med mitt! Du måste ändra bokstaven på din Cd-rom enhet!(till än lägre bokstav...) Den ska nämligen vara lägre än andra bokstäver som är cd-spelare och/eller liknande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 testa och cracka det kankse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 det är för att den är till windows 98 och ME, inte till XP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 Hej! Jag hade samma problem med mitt! Du måste ändra bokstaven på din Cd-rom enhet!(till än lägre bokstav...) Den ska nämligen vara lägre än andra bokstäver som är cd-spelare och/eller liknande! hur gör man det då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 Kör spelet i kompitabelitetsläge för windows 98, det borde fungera. Högerklicka på .exe-filen och...ja du vet säkert hur man gör...?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 Kör spelet i kompitabelitetsläge för windows 98, det borde fungera. Högerklicka på .exe-filen och...ja du vet säkert hur man gör...?? ööh, nä :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 jo det lyckades, men det hjälpte mig så mycket som noll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 ladda hem WMware eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 22 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 ladda hem WMware eller nått Vad e WM ware? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 En virutuel dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 Road challenge och High stakes är på något konstigt sätt samma spel, jag orkar inte gå in på saken djupare men så är det Hmm, jag vill ha en :/ gubbe. Ähum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 Jag har det på XP, och det funkar inte i min brännare men i dvd-spelare (eller vanlig cd-rom), så har du bara brännare är du lite olyckligt lottad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 Jag har en DVD spelare, och där funkar det tills man kommer till huvudmenyn, då står det nåt med "Couldn't find STREAM1.SSO/F:" och spelet stängs av Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 23 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2003 Jag har det på XP, och det funkar inte i min brännare men i dvd-spelare (eller vanlig cd-rom), så har du bara brännare är du lite olyckligt lottad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 Kan inte låta den här dö ut, jag behöver fortfarande hjälp :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Kom på att jag var tvungen att installera, antingen minimal eller full (kommer inte ihåg vad, prova alla). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anel93 Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 (redigerad) Jag har nåt konstigare Problem Jag har installerat NFS RC Men när jag trycker på ikonen står det : Need for Speed High Stakes for Win32 har stött på ett problem och måste avslutas. Här är en bild : http://img123.imageshack.us/img123/8272/nfsrcerrorfc9.jpg Jag Prövade att avinstallera o Installera igen men samma problem HJÄLP Redigerad 8 december, 2007 av anel93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 det spelet funkar inte till xp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Jag har nåt konstigare Problem Jag har installerat NFS RC Men när jag trycker på ikonen står det : Need for Speed High Stakes for Win32 har stött på ett problem och måste avslutas. Här är en bild : http://img123.imageshack.us/img123/8272/nfsrcerrorfc9.jpg Jag Prövade att avinstallera o Installera igen men samma problem HJÄLP Javisst är det roligt med gamla trådar! -Reported Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts