danil89 Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 (redigerad) Vad tycker ni om Grease. Jag gillar Greasefilmen, allting i den gillar jag. Grease lighitnhing ohhh grease lightnitng. Redigerad 21 december, 2003 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stallion Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 Vad är det här topicar om allt startas varannan minut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 Grease ? Filmen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 20 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 JA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 Såg filmen i Torsdags i skolan ! Tycker den äger, specielt låtarna ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 den e väl som alla andra "dans"-filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 Ännu en helt meningslös topic som skapats av någon som själv inte har nått att säga i ämnet... Själv tycker jag att filmen är ruskigt bra! Musiken är bra, dansen är bra.. allt är bra..!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 Ännu en helt meningslös topic som skapats av någon som själv inte har nått att säga i ämnet... Själv tycker jag att filmen är ruskigt bra! Musiken är bra, dansen är bra.. allt är bra..!! Haha vet att du tycker att jag gjort flera "sådana" trådar, Stell! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts