guardian Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 när jag ska trycka på t.ex. F4 så händer det inget. då ska man ju skrika nåt men för mig händer inget. så jag får prata med K och L. snälla hjälp mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 Om du trycker F1 F1 så säger han roger that, F1 F2 Negative osv, har du kollat alla kontroller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 20 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 Om du trycker F1 F1 så säger han roger that, F1 F2 Negative osv, har du kollat alla kontroller ja det är det som inte funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 21 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 vet ingen? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 nej bara att du måste ju trycka 2 gånger men så osmart tror ja inte du e. SÅ de måste vara nå fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Vet någon om det finns u-båtar på någon av BF banorna...om det finns...vilken bana är det då ?? och var på kartan ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Vet någon om det finns u-båtar på någon av BF banorna...om det finns...vilken bana är det då ?? och var på kartan ? De finns bara i multiplayer, och bara på Guadalcanal och Midway. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 vet någon vad modden heter där sverige norge krigar mot varandra och var kan man ladda hem den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 vet någon vad modden heter där sverige norge krigar mot varandra och var kan man ladda hem den den heter SilentHeroes och det finns en tråd om den modden här i spel forumet, titta i den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 vad menar du med det fins en tråd här i spel rummet vad är en tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 Som den här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 (redigerad) vad menar du med det fins en tråd här i spel rummet vad är en tråd ftp://ftp.fragzone.se/pub/spel/bf1942/Mods/ Så går du in på Silent Heroes Har också ett problem med Battlefield (och NFS:U) Det är så om jag spelar typ i 5 min, så hänger sig spelet i ca 20 sec, sen går spelet igång igen ! 2 min senare så hänger det sig igen och går igång ! Väldigt ireterande ! Har aldrig varit så förut ?! Redigerad 28 december, 2003 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts