BTBoresund Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 (redigerad) Jag har precis varit och köpt x box på elgiganten för 1990kr inklusive 2spel och fjärr. Vet någon vart det är biligt att köpa delar till X-BOX? på internet alltså! MVH BTB! Redigerad 20 december, 2003 av BTBoresund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 Blocket.se ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 21 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 Blocket.se ? Ja menar inte såna delar utan typ, chip och dyligt. Är det någon som vet va knapparn på kontrolen hetter, för det står ju f*n ingenstans! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 psxcare.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 Ja menar inte såna delar utan typ, chip och dyligt. Är det någon som vet va knapparn på kontrolen hetter, för det står ju f*n ingenstans! Du menar Multi-X chip för att din XBOX ska kunna läsa brända skivor? Finns väl butiker lite här och där. Jag rekommenderar DVD'Norden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 21 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 Tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 (redigerad) Här fixar dom och säljer X-box och PS2 delar. Iofs Ligger det i Jämtland men jag skicka mitt X-Box och fick det chippat på 7 dar, Redigerad 21 december, 2003 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 26 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 Jag kan ingenting om det här med chip till xbox, så ja undrar vad man ska ha för multi x chip, det ja vil kunna göra är att spela ps2 spel och alla andra typer av spel som går, samt att ha regionsfri dvd? Jag vil inte ha någonting att göra med xbox live i alla fall ! Och vart ser man när sitt xbox är gjort!? Tack på förhand någon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 http://www.swemods.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 26 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 http://www.swemods.com Tackar! det var ju fan så mycket billigare än på det andra stället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts