Urachez Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 Nyss så vart modden SilentHeroes till BF släppt! Bfcentral.nu Den modden utspelar sig 2007 i ett krig mellan Norge och Sverige! Så många vapen och fordon känner man igen! Hinner inte berätta mer nu. Alla som har Bf; PROVA DET! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 skrev det här http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...ic=10239&st=200 för en kvart sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 20 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 (redigerad) Jaha? Det är värt en topic i alla fall. Redigerad 20 december, 2003 av Urachez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 Jaha? Det är värt en topic i alla fall. det har du rätt i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 FAN va gutt!! tankar nu! (och instalerar bf) Urachez: tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 Har spelat det nu, mäktigt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 20 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 (redigerad) Wooh! Fy fan vilket lir! Hur kul som helst! Satt och spelade tills halv 5 imorse. Det är verkligen värt att testa! *EDIT* Som sagt, det är bara Beta, så några buggar kan man stöta på. Men själv tycker jag inte att det var så många buggar. Redigerad 20 december, 2003 av Urachez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 men jag ser inga servrar när jag klickar på update så kommer ändå inget fram, allt jag kan göra är att starta en server, och det är inte särskilt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 21 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 Du måste ha en IP, eller så kan du ju ladda hem All Seeing Eye. Med ASE så får du fram listor. All Seeing Eye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Har inte BF installerat, men: Vad säger de?! "Kom igen nu rå!" eller? Jag hörde en kompis till min pappa snacka om nåt "norge mot sverige..." Ska installera BF och tanka ner den där modden, verkar ju svinkul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 24 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Menar du om det är svenskt tal på radiokommanden? I så fall, ja det är det! Te.x, Roger That = Jävligt uppfattat. Finns massor av roliga kommandon. Men vill ni har mer information än att det är en extremt bra mod, så är det bara att ni kollar runt lite på SilentHeroes.se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Man måste itne ha Ip för å hitta man kan typ bara söka på "Silentheros" så komemr det upp nån eller så sök på "Silent" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts