Bubbli Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 E det någon som har en save fil alldeles innan The Job??? och i sådana fall göra så att jag kan få den!?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 E det någon som har en save fil alldeles innan The Job??? och i sådana fall göra så att jag kan få den!?? f'n klarade nyss the job om jag orkar köra om så går de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 f'n klarade nyss the job om jag orkar köra om så går de Tack om jag fatade rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 Tack om jag fatade rätt!!! har du nån savefile på nån uppdrag i the malibu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 22 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 (redigerad) aa alldeles innan The Driver som jag fastnat på!!! Den här filen som jag tagit upp om det funkar så kan ni ladda ner den och göra BARA uppdraget The Driver och sedan skicka upp den så jag kan ta ner den och göra The Job om nån gör det blir jag APGLAD!! Ni får gärna ladda ner savefilen men ni behöver int eladda upp den för min skull jag har klarat det men om ni vill så kan ni ladda upp en fil där ni klarat boatyard då skulle jag bli glad för det e svårt!GTAVCsf4.b Redigerad 22 december, 2003 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 här har du Malibu The job kvar Filmstudio klar Kaufman cab's klarGTAVCsf2.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 30 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Tack så mycket men jag klarade uppdraget men jag trimmade bilen man får hihi så nu har jag klarat story uppdragen! Men tack ändå!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts