Jocken Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 var kan man hitta strategy boken på internet eller delar av den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 I only say one thing Respect is everything Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 jag vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Du behöver inte skriva jag vet inte om du inte vet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Den kommer den 8: November i Sverige!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Du behöver inte skriva jag vet inte om du inte vet! men förlåt då mr i-think-im-da-king Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 SLUTA BRÅKA!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 hehe........men varför vill man ha strategi-boken....det kanske står hur du klarar hela spelet....de är väl inte så kul.....Eller hur?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Man suger ju stenhårt om man använder den guide boken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 det förstör ju hela spelet om man ska ha en guidebok... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andreas J Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Nej, inte alls. Om man spelar igenom spelet en gång så är det ännu roligare attt använda boken för jag köpte den till gta3 och det gjorde spelet lite roligare. Det stog inte något fusk som t.ex L1 L2 R2 fyrkant triangel kryss R1 R2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Man suger ju stenhårt om man använder den guide boken! eller hur.......man vill ju klara spelet......inte bara läsa tex gå dit skjut ihjäl han osv.....det kan ju INTE vara kul.... jah...eller hur?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Guide boken är till för sådana personer som inte kan klara spelet utan att använda en "fuskbok"....dit hör tydligen Andreas J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Guide boken är till för sådana personer som inte kan klara spelet utan att använda en "fuskbok"....dit hör tydligen Andreas J varför sa du att Andreas hör ditt? det gjör han ju inte han sa att han klarar ut spelet först sen använder han dom roliga fusk koderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 varför sa du att Andreas hör ditt? det gjör han ju inte han sa att han klarar ut spelet först sen använder han dom roliga fusk koderna Så skulle jag också sagt om jag var en fuskare.....om det är ett uppdrag han inte klarar så tar han ju guide boken till hjälp om han har den till hands..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Så skulle jag också sagt om jag var en fuskare.....om det är ett uppdrag han inte klarar så tar han ju guide boken till hjälp om han har den till hands..... men snälla funny bunny men tänck om han talar saning så sitter du där och anklagar honom för att vara en fuskare hur snäll är du då? du kan inte vara säcker på att nån ljuger om du inte har bevis!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 men snälla funny bunny men tänck om han talar saning så sitter du där och anklagar honom för att vara en fuskare hur snäll är du då? du kan inte vara säcker på att nån ljuger om du inte har bevis!!! Öhh....en rolig kanin kan du va själv.......jag antar att han ljuger.....även om det var ett påstående så var det menat som ett antagande!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andreas J Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 varför sa du att Andreas hör ditt? det gjör han ju inte han sa att han klarar ut spelet först sen använder han dom roliga fusk koderna Du är iallafall smart Wild Hawk!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 ockej Funny jag ska inte kalla dig funny bunny mer mm du får tycka som du vill och jag får tycka som jag vill! THATS THE DEAL HUNNY!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Du är iallafall smart Wild Hawk!!! man tackar man tackar! jag blir så ireterad på roliga k"nni"er Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts