MR_Lene Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 Jag måste bara fråga:Är de nån mer än jag som kör me ett 56k modem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 Hemma hos farsan andvänder jag en 56'a men just nu och för det mesta andvänder jag ADSL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 Jag måste bara fråga:Är de nån mer än jag som kör me ett 56k modem? Nej, knappast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 Hej! Jag själv sitter på ett 33,6 modem! :'( Vi skulle ha fått Bredband i juni enligt "Savman AB"* Det kom för två veckor sedan men vi bor intill skolan(centralt i samhället!). De hade inte master som täckte 800m´s yta så vi fick inget trots att vi blev lovade och frågade först! Så nu är det bara att åka till Braås och skaffa "riktiga smällare"(sådana som även kallas raketer... ) Vd:n får det absolut inte lätt här i jul! * RENA skitbolaget. köp inget från dem(:!!! DS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 Jag har ADSL Vill så jä*la mycket ha 10mbit, BBB :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 Jag har ADSL Vill så jä*la mycket ha 10mbit, BBB :"> Fick BBB 10 meg för 2 veckor sen , hade 56 k innan. Fast vi får "bara" 8 meg. Lite snabbare nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 Fick BBB 10 meg för 2 veckor sen , hade 56 k innan. Fast vi får "bara" 8 meg. Lite snabbare nu... Vad konstigt! 10 är ju mindre än 56! ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 Har chello Vi har fått ett erbjudande om BBB, min låtsas morfar också... han har beställt men allt verkar inte vara klart, han har inte fått det än, så vi skaffar när allt funkar som det ska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 Nej, knappast. Jodå StellHell, Funnylin, Joey.. mfl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 Hade 56k förut men nu använder jag telia ADSL 0,25. Det duger om man ska ladda ner album och spela cs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 BILD-album menar han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 nej för sjutton! har BBB 10mbps (iofs 8/1 men ändå) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 Jodå StellHell, Funnylin, Joey.. mfl Ja, det är självklart att jag vet att det finns. Men hur de kan klara sej förstår jag inte riktigt... Det går ju så sakta, och är man uppkopplad för länge så går man i ekonomisk konkurs... Nej, tacka vet jag ADSL. Det är inte så jätte-snabbt men det är iallafall en fast månadsavgift vilket gör att man kan vara uppkopplad dygnet runt. HAHA!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 idag till stockholm = 10mbps BBB! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 idag till stockholm = 10mbps BBB! Jag med...snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 Ja, det är självklart att jag vet att det finns. Men hur de kan klara sej förstår jag inte riktigt... Det går ju så sakta, och är man uppkopplad för länge så går man i ekonomisk konkurs... Nej, tacka vet jag ADSL. Det är inte så jätte-snabbt men det är iallafall en fast månadsavgift vilket gör att man kan vara uppkopplad dygnet runt. HAHA!! Men lilla ponken. Jag tror vi vet var ett adsl är. Och föresten går det inte jätte-snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 nej, han sa ju att det inte gick jättasnabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 Jag sitter på 56k modem, och lär göra det en bra stund till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stallion Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 Har BBB och får 10m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 Har BBB och får 10m 10 meter vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts