MR_Lene Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 Slutade 9,jag var hes.(alla slutade 9,inte dom som skulle till fritids Mest lol...åldersgräns på forumet!typ 13-14 till 99 år eller nått... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 Mest lol...åldersgräns på forumet!typ 13-14 till 99 år eller nått... Lägg ner den attityden, har du rätt att racka ner på honom för att han är 8 år eller? Skaffa ett liv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 Lägg ner den attityden, har du rätt att racka ner på honom för att han är 8 år eller? Skaffa ett liv... förlåt kattälskaren... men jag tror att Crice kände sig träffad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 förlåt kattälskaren... men jag tror att Crice kände sig träffad lol, hur gammal är du egentligen? Är du över 13 är du ju jävligt barnslig iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 lol, hur gammal är du egentligen? Är du över 13 är du ju jävligt barnslig iaf! Det kommer då från dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 lol, hur gammal är du egentligen? Är du över 13 är du ju jävligt barnslig iaf! du borde ju veta hur man är när man är barnslig...n00b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burner Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 Det är så himla skönt att slippa skolan,prov,läxor och stiga upp tidigt på morgonen för då är man skit trött i skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 Missade sista dagen ! Vinterkräksjukan ! De spelade bandy hela dagen, lussebandy ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 Missade sista dagen ! Vinterkräksjukan ! De spelade bandy hela dagen, lussebandy ! är inte vinterkräksjukan rätt farligt..lr har ja förväxlat de me nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burner Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 Missade sista dagen ! Vinterkräksjukan ! De spelade bandy hela dagen, lussebandy ! Fasen vilken tur du hadde! Bättre att vara hemma och vara sjuk än att vara i skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 (redigerad) Fasen vilken tur du hadde! Bättre att vara hemma och vara sjuk än att vara i skolan Inte när man spyr 3 ggr på 1½ timme, har diarré och har 39.8 i feber så hade jag hellre varit i skola. Älskar bandy MR_Lene: Jag tror inte det, har inte dött än Redigerad 20 december, 2003 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burner Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 Inte när man spyr 3 ggr på 1½ timme, har diarré och har 39.8 i feber så hade jag hellre varit i skola. Älskar bandy MR_Lene: Jag tror inte det, har inte dött än Ok då hadde jag också hellre varit i skolan Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 (redigerad) Jag svararde nej!! Redigerad 31 juli, 2006 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 du borde ju veta hur man är när man är barnslig...n00b n00b! lol... Jo efter att se på dig så vet jag iaf abslout... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 Det är så himla skönt att slippa skolan,prov,läxor och stiga upp tidigt på morgonen för då är man skit trött i skolan Nähä! de menar du inte?!??... visst är det härligt att gå upp klockan 6 på morgonen och veta att man ska vara där heeela lååånga daaan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 Menar du den 18 då eller? ops, klhade visst slagit 12, ja jag menade 18de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 Jag måste bara:HAHAHAHAHAHAHA JAG SLUTADE 9!! (förlåt ) HAHAHAHAHAHA....vi hade inte ens skola ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 jag har 20 dagar långt lov Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burner Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 Nähä! de menar du inte?!??... visst är det härligt att gå upp klockan 6 på morgonen och veta att man ska vara där heeela lååånga daaan... Ja vet det är så himla jobbigt att gå upp tidigt jag går typ upp halv sju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 jag har 20 dagar långt lov JAg har en månad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts