the-copy Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 YES! jul lov, slutade kl 11! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 Tro't eller ej, men jag röstade "NEEEEEEEE!! DÅ KAN JAG INTE VAR I SKOLAN!!!!!" och var helt seriös. Eftersom jag omöjligt kan träffa tjejen förutom i skolan nuförtiden kan jag inte på något sätt försöka bli sams med henne... så jag är tvungen att må som jag gör hela jullovet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 Jullovet är det absolut bästa med julen! Det ska bli så j*vla skönt att slippa plugget i 19 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 vi började 10.30, lite sove morgon och så åkta man till kyrkan. va där i en timma! nu är manhemma och ska äta lussekatter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 slutade i går . Det ska bli skönt och slippa allt nu. Äntligen får man sova lite ocg sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 Slutade förra veckan men de e så klart skönt med jullov . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 Älskar lovet Ska äntligen sova på morgnarna..... Började 9.30 med en lek, 10.20 lunch....gröt mmmmm, 10.55 kyrkan och 11.40 hem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 Aa, jullov äger! Fast jag är förkyld! Hoppas jag blir frisk till julafton! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 visst är det gött med jullov men inte närman vaknar av att mamma och pappa håller på och skriker från övre till undrevåningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 Äntligen jullov! Shit vad skönt det ska bli! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 visst är det gött med jullov men inte närman vaknar av att mamma och pappa håller på och skriker från övre till undrevåningen Vaddå skriker? Har ni problem? LOV!! Sköönt.. Lika skönt som alla lov!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 (redigerad) De skriker till honom att han ska gå upp Redigerad 19 december, 2003 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 YES! jul lov, slutade kl 11! Jag måste bara:HAHAHAHAHAHAHA JAG SLUTADE 9!! (förlåt ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 JUUUUUULLOOOOV! Hur kanman säga nej till det? Alla lov är bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 Jag valde "Nej"! Jag saknar 100Mb bredbandet som skolan har! Sitta med ett modem när alla kompisar har Bredband eller ADSl! Fy fan asså.... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 Eftersom jag omöjligt kan träffa tjejen förutom i skolan nuförtiden kan jag inte på något sätt försöka bli sams med henne... så jag är tvungen att må som jag gör hela jullovet. Telefon kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 Jag måste bara:HAHAHAHAHAHAHA JAG SLUTADE 9!! (förlåt ) måstwe bara säga, jag slutade kl.10, I GÅR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 måstwe bara säga, jag slutade kl.10, I GÅR! Menar du den 18 då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 helt klart "JA, som f*n" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 (redigerad) Slutade 9,jag var hes.(alla slutade 9,inte dom som skulle till fritids) Redigerad 20 december, 2003 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts