Crice Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 När jag går in på Internet kommer det automatiskt upp en toolbar under där man ska skriva in en URL... Och även om jag trycker på att ta bort den så kommer den tillbaka så fort jag går in på något nytt! Jag behöver hjälp med att ta bort den! /Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 När jag går in på Internet kommer det automatiskt upp en toolbar under där man ska skriva in en URL... Och även om jag trycker på att ta bort den så kommer den tillbaka så fort jag går in på något nytt! Jag behöver hjälp med att ta bort den! /Crice vet, jag har den också, den går inte att få bort med Ad-aware iaf... Men efter att ha klickat bort den ca 12ggr så kommer den inte upp mer den uppstartningen av dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 19 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 Haha nu försvann den iaf för en stund! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 Kan du skicka en screen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...9347&hl=toolbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 Min gick o ta bort i ''lägg till eller ta bort program'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 Min gick o ta bort i ''lägg till eller ta bort program'' et gick min med men man var tvungen att skriva in ett lösen som stod på en bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts