SlimPimp Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Om ni tittar i amerikanska forum som redan fått spelet säger dom att grafiken inte alls e lika bra som på bilderna!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 jag har läst det också KOLLA HÄR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Grafiken kommer bli bättre på PC... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 den är ju knappast sämre än i gtaIII så man ska nog inte klaga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Grafiken kommer bli bättre på PC... japp. tur att man ska få geforce4ti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Otur att ni får vänta!!! HAHAHAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Vad skrattar du åt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Dom klagar på grfiken i VC på PS2!!! De är nästan samma grafik och dom får vänta tills nästa år med spelet!!! Jag är så j*vla förbannad idag så ska de NÄSTAN börja klagas på PS2!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Hultan hade ju skrivigt en Nyhet om detta... INGEA SPOILERS!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 men klagade man inte på grafiken i gtaIII så ska man nog inte klaga på gtavc... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 men erhhmmm....det är ju klart grafiken kommer att bli bra......gta3 på ps2 har ju skit bra grafik....och vice-city kommer att ha lika bra grafik......eller hur.....och åt andra sidan kommer INTE vice city komma till pc.....(Har jag läst i alla fall....)....OCH DET TYCKER JAG ÄR SKIT SYND!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 men erhhmmm....det är ju klart grafiken kommer att bli bra......gta3 på ps2 har ju skit bra grafik....och vice-city kommer att ha lika bra grafik......eller hur.....och åt andra sidan kommer INTE vice city komma till pc.....(Har jag läst i alla fall....)....OCH DET TYCKER JAG ÄR SKIT SYND!!!!!!!! Det kommer till PC, annars missar Rockstar en stor inkomstkälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 jo...det e sant.....tänkte jag inte på.....men jag läste någon stans här inne på gtasajtens forum att man inte kunde.....men om det INTE kommer till pc.....så gör rockstar en STTOOORRR miss!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 japp. tur att man ska få geforce4ti samma här, har du ti4600 eller, jag har 4200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERKiiiii Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 VARFÖR klagar alla på Ps2 D ROCKAR!!! ba för ni inte har råd me d. grafiken på ps2 slår alla pcspel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Pc äger alla consoler! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 JUST DET!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 whahaha......ok....man kan inte klaga på pc precis.......men ps2 e BÄST!!:....det kommer ut HEETTAA titlar till det.......vice city tex.....ok....det kommer till pc också.......men ps2 e BÄST!!...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 VARFÖR klagar alla på Ps2 D ROCKAR!!! ba för ni inte har råd me d. grafiken på ps2 slår alla pcspel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vadå inte har råd, pc är mycket dyrare(bra eller dåligt?) + att man kan göra massa andra grejer som inte går med ps2, du kan ju inte säga att dom med pc inte har råd iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 ha....joo....men båda är bra på olika saker..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts