Jump to content

Vad är det äckligaste ni någonsin sett?

jontemad
 Share

Recommended Posts

Hmm... var nog när jag fick en hockeytackling och for med armen före rätt in i sargen, när jag sen kollade på armen var den formad som ett S, alltså väääldigt bryten, benpipor stack iväg överallt... :P det var vidrigt, speciellt eftersom jag hörde hur det knaka när den bröts. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 84
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Jag och en kompis kom på idén att slå upp en sväng dörr I skolan med knäskålarna. Min kompis tog sats och jag sprang bakom han sen så slog han upp svängdörren med knäna, som planerat, och jag ramlade över han. Jag hade ena handen innanför svängdörrens centrum och svängdörrar har en tendens att stänga sig automatiskt så.. Den tog en stor skinnbit av mitt finger. jag spratt upp, satte mig på ner och skrattade. Skrattade så mycket att jag knäade mig I munen och det började blöda. Hum... Jag fick ta bort skinnbiten och rengöra hela såret inklusive skinbiten. That was nice.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jah, som sagt är det onödigt att dra upp gamla trådar, och trots att diskussionen verkade dra igång låser jag. Om det fortfarande är intressant att diskutera äckligheter (och inte upphovsrättskyddslagen, Hernandez...), gör en ny tråd.

The xD får däremot en varning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...