Jump to content

Vad är det äckligaste ni någonsin sett?

jontemad
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 84
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Man har väl sett både det ena och det andra.. :alien:

Det värsta jag sett som jag vet är 100% säkert är när folk hoppade från WTC från dom högsta våningarna..

Dom är i luften hur länge som hällst sen så stutsar dom bara i backen.. (w00t)

Man kan undra vad dom tänkte på när dom va i luften.. :lol:

Det vidrigaste jag sett IRL var nog när jag och min polare var ute och cyklade.. Min polare skulle hoppa lite med cykeln men trampade fel eller nått och flyger rätt in med armen före in i mitt hjul.. Självklart bröt han armen och man såg benpipan sticka ut ur armen... :wacko::lol: Skitvidrigt va det..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man har väl sett både det ena och det andra.. :alien:

Det värsta jag sett som jag vet är 100% säkert är när folk hoppade från WTC från dom högsta våningarna..

Dom är i luften hur länge som hällst sen så stutsar dom bara i backen.. (w00t)

Man kan undra vad dom tänkte på när dom va i luften.. :lol:

Det vidrigaste jag sett IRL var nog när jag och min polare var ute och cyklade.. Min polare skulle hoppa lite med cykeln men trampade fel eller nått och flyger rätt in med armen före in i mitt hjul.. Självklart bröt han armen och man såg benpipan sticka ut ur armen... :wacko::lol: Skitvidrigt va det..

Usch...jag förstår...

det äckligaste var när min kompis fick ett järn rör i benet(nästan rakt igenom)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

peter jacksons tidigare värk är roliga:D tex. Bad taste, brain dead :rolleyes:

nästan bättre en sagan om ringen triologin :wub:

det äkligaste ja vart med om vet ja inte.. en sak är iallafall när en man följde efter mig jätte långt :wub:

ja såg att han börja gå efter mig enda från skolan. sen börja ja gå konstiga vägar.. så ja skulle se ifall han också tog dom helt konstiga, onödiga omvägarna.. det gjorde han.. sen gick ja bakom en hus knut, och sprang så snabbt ja kunde...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 years later...
Jag har några Faces of Death-filmer på datorn.. Bla en man som blir biten i huvudet av en alligatorn.. Men troligtvis är det mesta där bara fake..

Men är det olagligt att ladda ner dom filmerna? Isåfall får jag radera dom..

Det är egentligen olagligt att ladda ner filmer överhuvudtaget... Eller rättare sagt:

att ladda ner från internet överhuvudtaget,

enligt svensk lag. :P

Hur som helst det vidrigaste jag sett var typ när jag och min klass var på klassresa till Munkviken (ligger några mil ovanför Umeå.) så klättrade en i min klass upp i ett träd och rammlade sen fick han en pinne som gick rakt in genom magen och ut på andra sidan. :unsure: Det såg inte speciellt mysigt ut.

Kan låta en smula långsökt... Men det spökar i Munkviken.

Jag har varit med om saker där då vi var på klassresa där.

Redigerad av Officer Hernandez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Officer Hernandez efter nästan ett år på forumet borde du veta att du bara får dra upp en gammal tråd om du har något vettigt att tillföra, vilket du inte har.

Vill du ha uppmärksamhet så skapa en tråd om någon vettig sak istället för sådant här som bara irriterar folk.

Nåja, se det positivt, du kommer antagligen få lite tid på dig att fundera på vad du skall skriva för vettigt nästa gång du skriver...

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är egentligen olagligt att ladda ner filmer överhuvudtaget... Eller rättare sagt:

att ladda ner från internet överhuvudtaget,

enligt svensk lag. :unsure:

Och enligt forumets lag är det överhuvudtaget onödigt att dra upp gammla trådar.

Det är inte olagligt att tanka filmer. Men vissa filmer kan räknas höra till Copyrightskyddat

material. Och Copyrightskyddat är förbjudet att kopiera och ge till andra, men inte att behålla själv.

DÄR FICK DU NÅT ATT TÄNKA PÅ BLIVANDE POLIS! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och enligt forumets lag är det överhuvudtaget onödigt att dra upp gammla trådar.

Det är inte olagligt att tanka filmer. Men vissa filmer kan räknas höra till Copyrightskyddat

material. Och Copyrightskyddat är förbjudet att kopiera och ge till andra, men inte att behålla själv.

DÄR FICK DU NÅT ATT TÄNKA PÅ BLIVANDE POLIS! :P

Måste vara nytt isf... har då alltid fått veta att det är mot Sveriges Rikes Lag? :unsure:

Redigerad av Officer Hernandez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste vara nytt isf... har då alltid fått veta att det är mot Sveriges Rikes Lag? :unsure:

Det är exakt samma sak när det gäller CD-skivor, låtar och spel.

Har dom ett litet gulligt © på sig får man inte kopiera och ge ut till andra.

Alltså bränna > sälja/ge. Lägga ut på nätet.

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HÖHÖ, har råkat ut för mycke vidriga saker.

En gång var i ettan, ja och en polare satt och lekte med plastdjur i en lerbacke på en lunchrast, vi bestämde att vi skulle bygga en grotta där djuren kunde bo, men enda problemet var att det låg en massa stenar å skit i vägen, så ja sprang ner till kullens "fot" och sa till min polare att han skulle rulla ner stenarna så skulle ja "ta emot dom", problemet var bara att stenarna säker vägde 30-40kg st och tänk er själva när en sån sten kommer i rullning, det hela slutade med att den första stenen rullade över min höger hand, kände att det gjorde rätt ont så ja sprang in på toan för att spola kalt vatten på, då såg ja typ att hela långfingret var helt mossat, det satt rester av stenflisor, jord och en massa annat mysigt typ halvvägs in i fingret, såg benet, dessutom hängde det typ stora köttslamsor ifrån fingret, det var först när ja kom till sjukhuset och dom skulle börja sy i det där som ja bröt ihop.

En annan gång var när vi hade hyrt en stuga utanför Örebro, ja stog och grävde mask med en spade i en lövhög som vi skulle fiska med, efter typ 70minuters fruktlös jakt utan att hitta en enda maskjävel blev ja förbannad, utan att tänka högg ja ner spaden i marken, enda problemet var att min stortå var i vägen, ja kapade halva stortån, farsan hittade andra halvan och p¨å sjukan lyckadesa dom sy fast den igen.

Sen har man typ råkat ut för ett par äcklel gubbar osv, i Kenya blev vi förföljda av en efterlyst psykopat på flygplatsen, han följde efter oss i 40minuter innan vi kallade på vakter som jagade iväg oss, en annan gång var för yp 2år sen, ja och en polare hade nog druckit lite för mycket vi bestämde oss för att ge oss ut och åka med lillesyrans trehjuling ja körde och polaren satt på flaket, vi kom fram till en gammal skog där det ligger en massa gammla falfärdiga hus, på nåt sätt såg vi att det var två gubbar som håll på med något inne i skogen, det var mörkt men vi betämde oss för att ta en närmare tit, när vi typ va 20m ifrån dom började dom kuta emot oss, vi blev skitskraja och börja stapla tillbaka till trehjuligen, vi började "köra" iväg, dom jagade oss typ 10m sen kuta dom tillbaka in i skogen, dan efter fick vi reda på att det hade varit inbrott i ett hus i närheten, det var förmodeligen inbrottstjuvarna som vi ramlat på.

bara lite av det som hänt mig

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...