Terminator Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 Tur! emm det kan man säga Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 (redigerad) Min kompis storasyrra fick en stor jävla pinne genom låret när hon var mindre. Redigerad 20 december, 2003 av GTA3 freak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 (redigerad) en gång trillade jag 3 meter från ett träd och landade med rumpan på en 4 cm lång rostig spik... som tur så kändes det knappt Redigerad 20 december, 2003 av GiZmo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 Jag ramlade och fick en kofot rätt in i hakan nånstans... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 en gång trillade jag 3 meter från ett träd och landade med rumpan på en 4 cm lång rostig spik... som tur så kändes det knappt Ooooo låter iaf inte så speciellt skönt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 en gång trillade jag 3 meter från ett träd och landade med rumpan på en 4 cm lång rostig spik... som tur så kändes det knappt CARTMAN Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 jag ramlade ner från ca3m jag med, landade på magen på en ganksa kraftig stock, pööööööööööööööööööööööööööööööööööh.... tappa andan, det gorde jag! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 CARTMAN Å vad menar du med det! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 jag ramlade ner från ca3m jag med, landade på magen på en ganksa kraftig stock, pööööööööööööööööööööööööööööööööööh.... tappa andan, det gorde jag! Ouhkiboink kan man säja jag fick en boll i magen och tappade andan QUOTE (Krax @ Dec 19 2003, 22:45) CARTMAN Å vad menar du med det! Jag tror han menar nåt i stil med fatass Skojja men jag tro det va nåt sånt eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 Ouhkiboink kan man säja jag fick en boll i magen och tappade andan QUOTE (Krax @ Dec 19 2003, 22:45) CARTMAN Å vad menar du med det! Jag tror han menar nåt i stil med fatass Skojja men jag tro det va nåt sånt eller??? Typ! Fast det lät ju lite taskigt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 jag tror att det hände crtman lika osm det hände GiZmo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 En gång när jag var på ett museum med klassen så var det nån som berättade om nåt sklett så frågade han om man ville se det.Jag var lite emot men mina kompisar (nästan) tvingade mig.Och sen så hade det inget huvud.Det var läskit.Nu är jag emot museum :'( :'( :'( :'( :'( :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 En gång när jag var på ett museum med klassen så var det nån som berättade om nåt sklett så frågade han om man ville se det.Jag var lite emot men mina kompisar (nästan) tvingade mig.Och sen så hade det inget huvud.Det var läskit.Nu är jag emot museum :'( :'( :'( :'( :'( :'( Hur gammal är du egentligen? Lite får man väl tåla! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burner Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 En gång så klämde jag hela pekfingret i en tjock portdörr :'( Det bara sprutade blod och gjorde jätte ont hela fingret var nästan mosat men det sitter kvar som tur Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 Aa han överlevde. De skjutsade honom till ett sjukhus där de plockade ut pinnen. fy fan va pinnen tjock? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 En gång skulle min bror visa mig en karatespark (jag vet inte varför, han har aldrig gått i karate) Jag skulle sitta på golvet framför honom. Jag satt lite för nära honom. Blod. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 En gång skulle min bror visa mig en karatespark (jag vet inte varför, han har aldrig gått i karate) Jag skulle sitta på golvet framför honom. Jag satt lite för nära honom. Blod. LoL Va klantigt LoL HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA Men stackars dig ändå Men LoL LoL LoL LoL Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 En gång när jag var på ett museum med klassen så var det nån som berättade om nåt sklett så frågade han om man ville se det.Jag var lite emot men mina kompisar (nästan) tvingade mig.Och sen så hade det inget huvud.Det var läskit.Nu är jag emot museum :'( :'( :'( :'( :'( :'( AHAHAAHAH!!! lol! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 Jag är 8 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 Jag är 8 Ok... That figures... Men ja, då kanske det är läskigt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts