Jump to content

Vad är det äckligaste ni någonsin sett?

jontemad
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 84
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Va fan e faces of death?

Sök på kaaza så hittar du ett par 100 filmer !

Hade ca 30-40 faces of death filmer förut, men de försvann i formaterningen !

En vidrig film var när en kille satt i Elektriska stolen ! Man hörde när ögonen sprack och blodet rann ut ur ögonen ! Fick upp något vitt ur munnen också ...

Eller när en pappa blåser upp en gummibåt med ett järnrör, så kommer sonen och hoppar på båten så att luften åker in i huvet och spräng ! Kanske fejk, men vidrig

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En vidrig film var när en kille satt i Elektriska stolen ! Man hörde när ögonen sprack och blodet rann ut ur ögonen ! Fick upp något vitt ur munnen också ...

så kommer sonen och hoppar på båten så att luften åker in i huvet och spräng ! Kanske fejk, men vidrig

Antagligen spy.

*Edit*

På den andra du berätta om. Det första och enda som lär sprängas är lungorna om det bara är luft, men det är typ omöjligt att spränga dom så.

Redigerad av GTA3 freak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, Faces of Death-filmerna är FEJK och inget annat!

Jag menar i "riktiga" snuff-filmer använder man oftast bara en kamera, och man kan ju inte ta vinklar som overhead-vinklar och så! Vilket dom gör i Faces of Death....

Själv tror jag på snuff-filmer i viss grad men inte på alla myter!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gick hem från skolan och så mötte jag en kompis och vi gick tillsamans hem men påvägen så var det en svart bmw som körde i typ 3-5 km/h och så stannade han vid oss och öppnade dörren och sa Kom här grabbar. vi sa nej och så såg det ut som han var påväg att gå ur bilen så vi sprang åt helvete och han åkte efter oss så jag sprang som jag aldrig har springit förut så jag sprang ifrån han.

var skitt rädd efter och gömde mig lite här och där :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det läskigaste som hänt mig var en gång för längesen när jag var ute på en hajk med scouterna ( :"> , jag är inte scout längre :P ) så mötte vi en snubbe på en väg inne i skogen. (Vi var kanske 5 pers utan ledare) Vi tyckte snubben såg lite skum ut, och när han hade gått förbi oss så stannade han och vände sig om mot oss. :P

Vi började gå lite fortare, men han gick ner i skogen. Då såg vi att kanske 50 meter bort så stog det några andra snubbar. Snubben gick till dom och var där några sekunder, sen började alla där nere gå upp emot oss. ^_^ Shit va rädda vi blev, vi började kuta som ***.

Sen kom ledarna fram på stigen lite längre bort, och precis när snubbarna i skogen såg ledarna så vända dom håll 90 grader. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det äckligaste...har inte sett så mycket äckligt. Men om vi ändå är inne på självupplevda händelser så. En gång för några år sedan var jag och lekte(Det var faktiskt ganska länge sen) i skogen. Jag tror jag snubblade på en stubbe eller nått för jag ramlade i alla fall ner på marken. Jag kommer inte ihåg om jag hade några smärtor just i det ögonblicket. Jag reste iaf på mig och kollade på högerhanden och fick se ett hål, man såg in i handen...skitäckligt. Vet inte riktigt vad som hände sen, troligtvis svimmade jag. Mina kompisar fick väl bära mig hem kanske.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hummm.. det läskigaste som någonsin har hänt mig...

jag och en kopis var hemma hos mig.. vi var ute och cyklade och då trillade jag och slog i huvet... så min mamma kom och hämtade mig, jag fick lite plåster (blödde mycket) sen fortsatte jag att va med min kompis... det läskiga va nu att jag inte minns nått från kl:13.00(i skolan)-16.40... då, kl.16.40 var det som om jag vaknade.. helt förvirrad... visste inte var jag var eller vad jag gjorde.. kollade mig runt och det visade sig att jag satt och spelade ett spel (som jag verkligen hatade) med min kompis... jag har absolut INGET minne av vad som hände den dan.... asa läbbigt...

@edit: kan också säga att jag inte visste om mitt stora sår (så stort som en hand-flata som va strax ovanför mitt huvud). det såret upptäckte jag vid middagen, 1 timme efter jag fick minnet tillbaka

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var väl FBI eller nå't liknande i USA som skulle kolla upp det där med Snuff-filmer. Det var ju ganska "populärt" med dom förut, fanns rätt så många...

Så efter att experterna kollat på filmerna och utredarna frågat runt lite så kom dom fram till att bara 2-3 av 20 Snuff filmer var äkta.

Ibland var det till och med ganska kända "film snubbar" som gjort filmerna anonymt, bara för "skojs skull" som vissa sa. :P

Och i Faces of Death är också rätt så mycket fake material.

Redigerad av Urachez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...