Krax Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 (redigerad) Bortagen pga: klagomål Redigerad 19 december, 2003 av Krax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 Nu kommer garanterat Arman bli sur på dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 Den va väll i första filmen dom körde på han.... nu e dom ju på en ö... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 (redigerad) 1. Du snott armans idé 2. Du har beskrivit ettans handling 3. Den kan fan inte få 5/5, ettan är hyffsad, 2 är riktigt dålig Redigerad 19 december, 2003 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 Hur många gånger har den gått på TV nu? Ska man se skräck ska man söka sig till de mysiga från 70-80-talet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 Nej, nej, jag blir inte sur men räcker det inte med att jag tipsar er om filmerna! Jag tipsade inte om den filmen för att den är värdelös, löjlig och riktigt dumt gjord! Men det är lugnt! PS: Vad stog det innan Krax editera sitt meddelande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 PS: Vad stog det innan Krax editera sitt meddelande? Vilken kanal och tid och sånt, och att den fick 5/5 samt att han sa 1:ans handling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts