Tommy_Fido Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 jag kommat tänka på lynch film lost higway.Den är så jävla läskig även om den inte är en skräckfilm nån mer som tycker som mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 Ja vet inte...kanske ska hyra ?? när är den ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 Hmm, är det den som börjar med att en tjej och en kille blir filmade i sömnen och sedan lägger nån kassetten utanför deras dörr? Jag har sett början två gånger när filmen gått på tv men aldrig orkat se hela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 Hmm, är det den som börjar med att en tjej och en kille blir filmade i sömnen och sedan lägger nån kassetten utanför deras dörr? Jag har sett början två gånger när filmen gått på tv men aldrig orkat se hela. Du menar väl vågat!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 Jag har den men orkar aldrig riktigt förstå och bli rädd för den. Men det är sån skräck som är läskig. När man kollar på typ Resident Evil har man ju bara roligt, den är snarare kategori "Kött". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 20 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 jag tror att den är från typ 1997. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 When Fred Madison finds a video tape on his doorstep that shows the interior of his house, he's convinced that someone has broken in and calls the police. Things get really complicated when he finds another videotape showing him killing his wife, and the police arrest him because his wife really was murdered! Then he disappears from the prison and we start watching the life of a young man who works in a garage... IMDb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 21 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 When Fred Madison finds a video tape on his doorstep that shows the interior of his house, he's convinced that someone has broken in and calls the police. Things get really complicated when he finds another videotape showing him killing his wife, and the police arrest him because his wife really was murdered! Then he disappears from the prison and we start watching the life of a young man who works in a garage... IMDb Har du sett den?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 den vill ja också se:D har läst att Manson och twiggy är med i den:P dom är bäst:P såg manson i förigår.. live:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 23 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2003 den vill ja också se:D har läst att Manson och twiggy är med i den:P dom är bäst:P såg manson i förigår.. live:P Jag kommer inte ihåg att Manson eller Twiggy var med i den. Du har blandat ihop den med nån annan film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Jag kommer inte ihåg att Manson eller Twiggy var med i den. Du har blandat ihop den med nån annan film isåfall har dom bara gjort musiken till den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 27 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Kanske det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts