Haggard Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 (redigerad) Det är uppenbart att Scarface var inspirationskälla till VC! ...Ser ni likheten? CodeNameVice/News SAAAAAAAY HELLLLOOOOO 2 MY LLIIIITLEEEE FRIEND!!! Redigerad 18 december, 2003 av mr vercetti Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 Malibu Club, Vice City Babylon Club, Miami Om det nu var det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 18 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 Malibu Club, Vice City Babylon Club, Miami Om det nu var det? Hur fan fick du in TVÅ bilder??? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 Öh? Det är väl inget svårt?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 Hur fan fick du in TVÅ bilder??? han använde IMG 2 gånger. Det är förresten ingen nyhet utan sas t.o.m innan vc släpptes. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 Dom har ju gjort den där lägenheten "Apartment 3C" från scarface Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 Mobacko: Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 21 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 FUCK YOU! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 FUCK YOU! Jaja... ta det lugnt! Men självklart är Vice City inspirerad av Scarface. Det vet ju alla! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alec Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 Väx upp mr Vercetti! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 hehe men det här har ju tagits upp så många gånger innan t.o.m innan VC släpptes i butikerna Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 Jo precis men mr.vercetti verkar vilja hitta "små secrets" så vi kan väl låta honom hålla på! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 22 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 Väx upp mr Vercetti! DET TYCKER JAG ATT DU BORDE GÖRA! GÖR NÅT ANNAT ÄN ATT KLAGA JÄMT! SKÖT DIG SJÄLV, DIN MÖRT! JAJA! Jag har också vetat länge att Scarface var i VC, men gjorde ändå en topic om det när jag hittade bilderna. Men skit samma, ni kan stänga denna tråd nu om ni vill. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 men du kan cokså söka om du vill. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 Jag har också vetat länge att Scarface var i VC, men gjorde ändå en topic om det när jag hittade bilderna. Nödvändigt då... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alec Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 Va bara tvungen att klaga på dig( ). Att kasta ut sig svordomar på någon som försöker liva upp stämningen i en urtråkig topic ser jag inte som särskilt moget Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Davidos Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 DIN MÖRT! Haha, åh nej. Jag tror någon blev grovt förolämpad här.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alec Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 Menade inte Mört, Davidos. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 DET TYCKER JAG ATT DU BORDE GÖRA! GÖR NÅT ANNAT ÄN ATT KLAGA JÄMT! SKÖT DIG SJÄLV, DIN MÖRT! JAJA! Jag har också vetat länge att Scarface var i VC, men gjorde ändå en topic om det när jag hittade bilderna. Men skit samma, ni kan stänga denna tråd nu om ni vill. Mört??? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts