KalleR Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 (redigerad) Du tycker att SweClockers.com är oseriöst alltså? har jag inte sagt, eller har jag? men det är ganska uppenbart att lekar drar till sig småbarn Redigerad 19 december, 2003 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 Om du tycker att sådana lekar är till för ett oeriöst forum, så man du likså tycka att swec är oseriöst för att det finns sådanna "spam" trådar, som ni kallar dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 Om du tycker att sådana lekar är till för ett oeriöst forum, så man du likså tycka att swec är oseriöst för att det finns sådanna "spam" trådar, som ni kallar dem men du är så rolig.... läs min post en gång till (den första) jag tycker inte dom är till för oseriösa forum, jag tycker inte äns att n0llans är oseriöst, snälla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 (redigerad) "Förbudet är ett försök att få detta forumet seriösare" ok.. tycker det där liknar att det är oseriöst att ha "lek"ar Redigerad 19 december, 2003 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 ok.. tycker det där liknar att det är oseriöst att ha "lek"ar Tycker du inte att lekar som tre ord i taget, personen under mig m fl är oseriösa? Jag tycker inte ens att sånna trådar ska kallas för lekar, det är bara rent spam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 jag syftade på hitta bilden, men det utgick inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 20 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 jag syftade på hitta bilden, men det utgick inte det är en lek annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 (redigerad) Men vad fumliga ni är! lol att ni gör en protestlista, hade varit mycket bättre om ni hade kallat topicen förfrågan eller nåt. Nu gör ni ju folk bara upprörda och om ni vill leka lekar så är det väl bara gå till nollans eller något annat forum? För vad har lekar med media (musik, film, spel m.m att göra och framförallt om gta att göra. Detta är inte som t.ex i skolan där man har vissa rättigheter, ni är här på er egen begäran och kan inte komma med protestlistor. Och vad tänker ni göra om ni inte får igenom ert krav? Edit Dock så kan lekar få upp stämningen och gemensamheten på ett forum. Redigerad 21 december, 2003 av Sirius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 det är en lek annars Men inte lika oseriös som Personen under mig och # ord i taget... Den borde iaf. tillåtas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 9 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 TNZ har lekforum, vi har inte haft stora problem med spam, och sen så är inte TNZ något lekforum heller uten en seriös sida som handlar om, Miami Vice, GTA Vice City och Maffiafilmer! Jag kan lungt garantera att lekar bara gör ett forum bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 TNZ har lekforum, vi har inte haft stora problem med spam, och sen så är inte TNZ något lekforum heller uten en seriös sida som handlar om, Miami Vice, GTA Vice City och Maffiafilmer! Jag kan lungt garantera att lekar bara gör ett forum bättre! nej, det är för låg medelålder... och du tror inte lekar bidrar med fler småttingar? vilket inte är vad detta forumet behöver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 Sen är det ju skillnad på 46 och 3257 medlemmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 9 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 Sen är det ju skillnad på 46 och 3257 medlemmar. haha, exakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 10 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 Jag tycker faktiskt att denna topicen är mer oseriös än alla lekarna... Om ni vill ha lekarna tillbaka får ni skicka ett pm till hultan eller nått...(stackars hultan, svara på massa pms... ) Aja, denna topicen är en ren spam topic som jag tycker borde bli flyttad till våran kära papperskorg! OM inte någon kan göra npgot vettigt av detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 det var inget fel med denna tråden ända till du drog upp den igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 10 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 det var inget fel med denna tråden ända till du drog upp den igen hahaha trodde också diskussionen om lekarna var över Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 10 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 ahaa.. den är gammal?! fattade de nu... Ok, då fattar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts