saffecool Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 (redigerad) Skriv era namn här om ni vill att förbudet mot lekar ska försvinna. Staffan Redigerad 7 mars, 2008 av saffecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 Detta kan bli faligt. Om alla ska skriva sina namn här så skulle iallafall jag klassa det som spam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 lol, vadå? kvittar väl! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 Erik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 Fredrik! Hatar lekförbudet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 Förbudet är ett försök att få detta forumet seriösare, gå och lek borta på nollans eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 hmm, hur kommer de sig att inte jag fattar nånting vad é de för lekförbud? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 hmm, hur kommer de sig att inte jag fattar nånting vad é de för lekförbud? personen under mig, tre ord i taget, hitta bilden, mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 "Protestlistan mot Lek Förbudet" Fixa ett eget forum för det eller något, GTAsajten tänker inte står värd för ett lekforum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 Nästan alla lekar vi haft hittils har i slutändan bara lett till spam och en massa onödiga inlägg, då syftar jag särskilt på "tre ord i taget" och liknande trådar. Dessutom är inläggen i en lek-topic bara intressanta för stunden och därmed kan ni som inte har växt ifrån det där med att "leka" göra det på IRC istället så sparar vi serverutrymme åt vettigare inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 Hrm... lycka till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 Förbudet är ett försök att få detta forumet seriösare, gå och lek borta på nollans eller nått Tar du n0llan som ett lekforum eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 Tar du n0llan som ett lekforum eller? tja, om jag ska vara ärlig så är det ju ganska likt det Fast det är ju mkt seriösare ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 (redigerad) Tar du n0llan som ett lekforum eller? ja, faktiskt, lek och spam... nää inte riktigt ,em det var ända forumet jag kom på som har separata forum för lekar Redigerad 19 december, 2003 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 Det är väll tine så svårt å göra ett eget forum? ja tycker det är bra utan lekdel....då försvinenr ltie av vittsen med ett gta forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 LOL protestlista. Kan ni inte försöka se forumet som ett privelegium ist? Var glada för att det finns och bespara oss jobb genom att slippa städa upp ännu mer spam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 Lekar drar bara hit småungar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 lek...nej tack...blir så spammigt och så drygt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 19 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 om ni vil leka kom till Saffe's lekforum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 Förbudet är ett försök att få detta forumet seriösare, gå och lek borta på nollans eller nått Du tycker att SweClockers.com är oseriöst alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts