Jocken Skrivet 29 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 det är klart att jag har tagit det från en sida! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 HAHA, har du inte skrivit de själv?? *sarkastisk* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Man vet ju att han inte skrev det själv... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Jag undrar om det är du som har skrivit det där på engelska.För en amerikansk/engelsk kan väll stava *YOU*inte *u*.Jag ser ochså att en hel del saker stämmer inte så Hej då me dig! Och en svensk kan väl stava till också? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Jag undrar om det är du som har skrivit det där på engelska.För en amerikansk/engelsk kan väll stava *YOU*inte *u*.Jag ser ochså att en hel del saker stämmer inte så Hej då me dig! Hmm, du tror inte killen har förkortat då?! Inte fan skriver du Vicectiy du skriver VC och därför kan inte jag stava eller?? SMART!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 va? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 va? Men t.ex om man skriver oxå betyder de inte att man inte är svensk!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Nej för det är en förkortning av ordet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 ¨Precis som u är för you!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Jag vet det men det är inte det vi snakar om!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Men du tobako eller vad du heter!! Lägg ner Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 De va de jojjhojje sa iaf!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 De va de jojjhojje sa iaf!!! Är det mig eller Tobako du pratar me?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Är det mig eller Tobako du pratar me?? Tobacko, hahaha!! De va med tobacko jag pratade med, har inte sett dig posta nåt osmart!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Vaddå postat nåt osmart?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Men typ: va? och vet inte!! Ska inte snacka skit om Mobacko han är schysst Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Nej, jag är ingen Kloak råtta!! haha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 WOW Tobacko kallas jag redan i skolan så det så det är mitt andra semknamn av 3 så det så. Och det tredje är Captain Crunch så försök komma på nåt bättre till nästa gång Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Asså heter du Mobacko eller nåt annat?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Han heter väll Obacko! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts