GTA3 freak Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 (redigerad) Denna topicen påminner mig om reklamen för alladin choklad "På julen får man ta från det undre lagret också" "Jaha det får aldrig vi i våran famlij" "Och så kollar vi på Kalle Anka klockan 3, det börjar bli lite av en tradition faktiskt" "Sedan äter vi gröt och den som får mandeln får önska sig nåt, jag tror det var i våran familj som vi kom på det" "Och då har klapparna legat hela dagen under granen" Redigerad 19 december, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 eee, mat mat mat. Min mamma gör en massa olika rätter. Ang julklappar är jag nöjd med vad jag än får. Behöver inte vänta till jul får att få saker utan eftersom jag inte har veckopeng eller liknande så får jag pengar när jag behöver.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts