Widmark_ Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 finns det spooky town? alla säger att man kan komma rill ett ställe så att man kan ta alla gömda paket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 nja...det är snarare en bugg tror jag. jag har upplevt den. man tar en cabbie (golfbilen) och åker till malibu club...åker in lite i öppningen med bilen och om det går rätt nu, så kommer du se vattnet och allt..allt e jätte konstigt- bild: http://upl.mine.nu/uplfolders/upload8/vice_bugg.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 är inte spooky town när man åkerin med freeway i strippklubben hoppar av vid utgången så att bara freewayen åkerin . sen så går man in och sen åkerman ut med freewayen och sen så ser man bara paketoch sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 mycket möjligt...jag kom på att det jag sa inte va spooky town...men ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 hahahaaa ne det var inte spooky town o golfbilen heter CADDY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 Den heter Ghost Town Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 ÖHHHH.... Nu tänker du nog på GTA3! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 vem tänker på gta3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 vem tänker på gta3? får jag bara fråga en sak? hur gammal är du? det var köttis som menade gta3 eftersom ghost town e från gta3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 får jag bara fråga en sak? hur gammal är du? det var köttis som menade gta3 eftersom ghost town e från gta3 jag menade ghost CITY det är det som han snackar om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 Jag har testat att åka in med golfbilen på Mailbu och att ta en freeway in på Pole Position. Märkte ingen skillnad mellan de två "ghost town/city/spookytown" eller vad det nu hette. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 bara för att krångla till det så: det heter ghost world Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts