Karatemorfar Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Yes! Mafia är bland det bästa jag spelat, t.o.m. bättre än GTAvc enligt mig... GTA:VC har/hade ingen chans mot Mafia ! Det går bara inte, Mafia är så mycket bättre ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 WTF! skribb? That's right, I'm back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 hade det inte varit så extremt buggigt hade jag gillat det mer än vice. men nu är det inte så Mafia blir inte så buggigt med Patchen. Inte för mig iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 Jag har köpt Mafia bara för att jag älskar spelet så mycket Förut hade jag en olaglig version Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest GTA MAN Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 (redigerad) Undra vem man kommer att vara i M2 Och undra när Releas dagen är Redigerad 6 januari, 2004 av GTA MAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 hade det inte varit så extremt buggigt hade jag gillat det mer än vice. men nu är det inte så Buggar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 har inget minne av jag skrev det där faktiskt det väl typ buggigare ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 Det är inte några buggar alls för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts