Defcon Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 kolla här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 kolla här YES! Hoppas det är sant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 Jaaaa!!! Mafia2!! Det kommer nog bli najs med tanke på att Mafia är ett av dem bästa spelen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 JAAA! Wooohoooo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 YEEEES! Man längtar redan att få prova det. Det blir nog grymt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FeNg_ Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 FAaAAAAAAn vad jag är glad!!!!!!!!!!!!!!!!!! det besta som kan henda har hänt!!!!! MAFIA 2 E PÅ GÅNG, Men det är ett tag tils det kommer ut ,suck Men Den Som Ventar På Nå Gött Vett NIiii FAAAN Vad Kul, Va gLAD JAG E |MAFIA's BIGEST FAN|MAFIA LOVER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 (redigerad) Men det kommer inte att slå orginalet. Det gör nästan aldrig uppföljare. Men bra blir det nog. Redigerad 28 december, 2003 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 Men det kommer inte att slå orginalet. Det gör aldrig uppföljare. Men bra blir det nog. så du gillar första GTA mer än vice city och gta 3 eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 (redigerad) så du gillar första GTA mer än vice city och gta 3 eller ? Här snackar vi Mafia inte gta. Vice City är klart det bästa GTA spelet. Redigerad 28 december, 2003 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 Har aldrig spelat Mafia1 än.. :'( är det mafia överhuvudtaget bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Mafia är världens bästa spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Mafia har större detaljrikedom och en mycket bättre story än Vice City men om man jämför freeride i Mafia med att röja fritt i Vice City så vinner Vice City. Men uppdragen är helt klart bättre i Mafia, mer spänning, action och variation än i GTA. Add3: Testa Mafia! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Mafia har större detaljrikedom och en mycket bättre story än Vice City men om man jämför freeride i Mafia med att röja fritt i Vice City så vinner Vice City. Men uppdragen är helt klart bättre i Mafia, mer spänning, action och variation än i GTA. Add3: Testa Mafia! tack för beskrivningen arvid! hehe ska ta å göra det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 O vad bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 herregud, jag önskar att jag kan få ´minnesförlust så jag glömmer bort hela mafia så jag kan spela de från början igen =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 annars så kan man ju vänta en skitlång tid tills man har glömt storyn sen är det bara att lira igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Yes! Mafia är bland det bästa jag spelat, t.o.m. bättre än GTAvc enligt mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Yes! Mafia är bland det bästa jag spelat, t.o.m. bättre än GTAvc enligt mig... Håller med Umberto till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 hade det inte varit så extremt buggigt hade jag gillat det mer än vice. men nu är det inte så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 hade det inte varit så extremt buggigt hade jag gillat det mer än vice. men nu är det inte så WTF! skribb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts