Widmark_ Skrivet 19 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 hur plockar man upp ett luder?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 (redigerad) Ta en snygg bil..stanna bredvid en hora...(du vet hur de ser ut). Sen kommer hon fram te bilen och "förhandlar" med Tommy, sen väntar du bara tills hon sätter sig i bilen, då kör du i väg till ett avlägset ställe(fast det brukar gå bakom en buske också), stannar du och då börjar bilen guppa, du får 25+ i health, men det går lite pengar..fast det ä ju bara och döda henne sen, så får du dem tillbaka.. Redigerad 19 december, 2003 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 nåt som verkligen fattas e att tommy inte äter, dricker o sover. eller gökar äter gjör han då man hämtar liv på en hamburgar bar eller så... dricker får la ingå där me... sover gjöra han då man sparar... gökar gjör man banne mig i bilen ! även om allt detta är rätt dåligt gjort.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 det finns en mod med en last bil med släp vart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 vart? Om det inte är cola lastbilen så måste jag bara ha tag på den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 varsågod http://gta3.gamigo.de/?page=showfiles&acti...=date&carcat=12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Widmark_ Skrivet 20 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 ne jag vet inte hur dom ser ut :"> men tackar för hjälpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 varsågod http://gta3.gamigo.de/?page=showfiles&acti...=date&carcat=12 Men vi(jag i alla fall) tänkte mer på en "18-wheeled", en vägkung. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 Man kan visst äta. skaffa så att du har under 100 health och gå till en pizzeria så ser du en rosa ring...gå in i den. Man får lite health då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 När man sparar går väl tiden fram några timmar också va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 OM vi går tillbaks "on track" så kan jag säga att mitt Vice inte startar efter installation av denna lastbil! :'( Nåja vi får la se om jag fixar det senare! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 http://www.gtasajten.com/forum/style_images/1/icon8.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 Precis som i gta3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 Det är horor som ror en båtar IG i svenska eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 23 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2003 jaja det där me maten o healthen visste jag men det vore kuligare o SE HAN ÄTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 IG i svenska eller? Anders? Det låter som du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 det finns en mod med en last bil med släp Vart är släpet när man väl har moddat in den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 Man kan ju alltid hoppas att det kommer till GTA:"San Andreas" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts