Shit_kid Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 Dehär JÄVLA Freestyle modet.. Hur FAN gör man alla grejjer..!?.. jag har installerat det och allt.. Jag åker i ett hopp och...?..Men hur gör man sen da..!?.. MÅSTE få hjälp.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 Dehär JÄVLA Freestyle modet.. Hur FAN gör man alla grejjer..!?.. jag har installerat det och allt.. Jag åker i ett hopp och...?..Men hur gör man sen da..!?.. MÅSTE få hjälp.. :'( Ö va! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 Ö va! Har du hört talas om modden för det första? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 20 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 Är det ingen som vet hur man gör...!?!?.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 21 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 Men HALLÅ!!!.. Finns det INGEN som kan berätta HUR fan man vrider på hojjer i luften och åker på väggen och fjantar på..!?!.. STELLHELL eller vem som hellst.. :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 Men HALLÅ!!!.. Finns det INGEN som kan berätta HUR fan man vrider på hojjer i luften och åker på väggen och fjantar på..!?!.. STELLHELL eller vem som hellst.. :'( :'( :'( testa att trycka på den knappen som du stegrar med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 Men HALLÅ!!!.. Finns det INGEN som kan berätta HUR fan man vrider på hojjer i luften och åker på väggen och fjantar på..!?!.. STELLHELL eller vem som hellst.. :'( :'( :'( Du får testa dig fram.. Har du läst readme:n? Testa alla möjliga knappar.. Nångång hittar du rätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 21 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 Okey.. Readme:n e på tyska jue.. Finns det ingen som har kört det..?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts