Visa Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 Jag har en Nokia N-gage, det är inte så många här som har en sån säkert men nog finns det sånna som har så att jag tänkte en liten topic skulle vara bra... Nåja, slut på snurrisnurr babbel nu.... --------------------------------------------------------------------- Jag har Sonic och Tony hawk som spel.. den kostar ca. 3000:- (Jag visste inte riktigt vart jag skulle placera tråden eftersom den har Bildvisare, MP3spelare, Spel mm.) Ngage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 Ge dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 Jag tycker det inte e värt att köpa en telefon för 3000kr som man ska spela på. Man har mobil för folk ska kunna nå en. Men det kan ju vara kul med spel ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 Jag tycker det inte e värt att köpa en telefon för 3000kr som man ska spela på. Man har mobil för folk ska kunna nå en. Men det kan ju vara kul med spel ibland 3000 är väldigt billigt för en fån av den typen mcyke bättre att köpa en sån än en gba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 3000 är väldigt billigt för en fån av den typen mcyke bättre att köpa en sån än en gba håller med, går ju inte heller att ringa från en GBA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 3000 är väldigt billigt för en fån av den typen mcyke bättre att köpa en sån än en gba Ja det kan ju vara bättre än ett game boy . Vad kostar spelen till den där saken? GBA spel kostar ju runt 500-600 kr och det är ju lite dyrt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 (redigerad) Skulle va kul om man kunde prata i sin mobil utan att behöva skämma ut sig också! HAHA.. Kolla in denna länken.. http://www.sidetalkin.com/ Redigerad 16 december, 2003 av ElGato Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 Ha! fan va bra. Speciellt G5:an på slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 16 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 spelen kostar ca 300 och jag kötpe inte den vara för att kunna ringa, för att spela också!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 (redigerad) 7600 är den fulaste mobil jag har sett http://www.nokia.se/phones/7600/ Redigerad 17 december, 2003 av dempaboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 17 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 Denna tråd handlade om N-gage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 Denna tråd handlade om N-gage nöjd nu eller ska jag skapa en ny topic? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts