Pain To ThE MaX Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 Ett skit ljud låter. När jag surfar (nu), spelar m.m. Ett jävligt irritärande ljud. Slutar bara låta när jag stänger av högtalarna. Spelar inte heller någon roll om jag sänker volymen till 0. Tacksam för hjälp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 hummm... hade det problemet en gång... men jag minns inte vad det var.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 16 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 Ett skit ljud låter. När jag surfar (nu), spelar m.m. Ett jävligt irritärande ljud. Slutar bara låta när jag stänger av högtalarna. Spelar inte heller någon roll om jag sänker volymen till 0. Tacksam för hjälp... e du helt cp? Fan har du gjort med högtalarna! Men nu känns topicen helt onödig för jag nyss kommit på vad felet är. Och det är dessutom roligt. Det är nämligen så att när julgranen är på så kommer et där jävla ljudet... Nu är jag glad igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 så blev det för mig när jag ställde elgitarrförstärkaren för nära teven igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 Hehe så blev det för mig en gång när min farsa borrade med sin borrmanskin(230 volt). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts