Crice Skrivet 23 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2003 nu får du lösa gåtan: vad kom först hönan eller ägget??? Ägget! Dinosaurierna la ägg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 23 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2003 Jag blev civilingengör. Tydligen är jag mycket listig klurig och smart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2003 nu får du lösa gåtan: vad kom först hönan eller ägget??? Men lol den frågan är så dum, det sa ju inte *pop* så föddes en höna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jonil Skrivet 23 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2003 Jag blev psykolog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Läkare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Läkare och ekonom.... (Testade två gånger... ) Första körde jag bara lite slarvigt och blev ekonom ( (:!!! ) sen andra gången körde jag lite mer seriöst och blev läkare.... (Förhoppningsvis inte kirurg, avskyr att kolla på operationer och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Civilingengör.. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts