Peskele Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 reseledare Villbli journalist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 CivilIngenjör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 16 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 reseledare Villbli journalist då vet man vem man ska klaga på när det står fel i tidningarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 Hm... "Smart, listig, klurig, slug, beräknande och kallsinnig /.../ Hade du levt i 1800-talets England hade du definitivt varit detektiv. Alternativt storskurk. /.../" Civilingenjör eller egen företagare kommer jag tydligen att bli. Får se hur det blir med den saken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 Jag blev ekonom LoL vet ej vad jag vill bli men inte ekonom iallfallLoL LoL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 Regissör.. Låter väl rätt så bra.. men beskrivningen stämde ju inte så mycket. Kul test.. men att ta med "är glaset halvfullt eller halvtomt" var lite väl lågvattenmärke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 Frågan om glaset är halvfullt eller halvtomt är ett av de smartaste frågorna som finns! Själv blev jag... Civilingenjör... som väntat då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 Frågan om glaset är halvfullt eller halvtomt är ett av de smartaste frågorna som finns! Själv blev jag... Civilingenjör... som väntat då Hehe.. tycker då inte jag.. det är en pretentiös uttjatad fråga som inte funkar längre. Du kan inte få reda på om en person är optimist genom att ställa den frågan. En optimist kan lika gärna svara halvtomt som halvfullt, och likadant gäller cyniker. Först och främst gäller det att uppfatta frågan, om man redan känner till den vet man vad den handlar om och då lurar man sig själv, eftersom man vet vad man skall svara för att få vilket resultat. För att få reda på om det verkligen är sant krävs det en fråga som man svarar på sublimt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 Men det är ju igentligen halvfullt... enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 Halvtomt enligt mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 Det beror på. Om man fyller ett glas upp till hälften så är det halvfullt men om man fyller hela glaset och sedan häller ut hälften så är det halvtomt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 haha, ja blev Kock! ja som vill bli pilot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 GTA3 freak: Det ligger något i det du säger... Jag skulle tydligen bli civilingenjör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 Ekonom :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kristoffer_E Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 Läkare Jag som mår illa av att se mycket blod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 Hmm..Polis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 (redigerad) Första gången Florist...andra Civilingenör Redigerad 18 december, 2003 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 Första gången Florist...andra Civilingenör Andra gången? Då ska jag köra några gånger till då, tills jag blir regissör! P.S Fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 Jag blev Civilingenjör och det är ungefär vad jag har tänkt att jobba med i framtiden. Så varför inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 23 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2003 Det beror på. Om man fyller ett glas upp till hälften så är det halvfullt men om man fyller hela glaset och sedan häller ut hälften så är det halvtomt. nu får du lösa gåtan: vad kom först hönan eller ägget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts