Urachez Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 Vad i... Jag skulle bli FLORIST! Hahahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 Civilingenjör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 hmm, florist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 Florist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 Civilingenjör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 bara ja å Gurgel som bli psykologer =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 Jag kan bli psykopat, det är nästan samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 jag ska bli ekonom...vill inte bli de skitjobbet...j*vla skit test...ska göra om de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 jag blev reggisör! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 Hmm...en känslokall företagsledare! Stark och uttåtriktad. Vet vad du vill och hur du får det. Din yrkesmässiga karriär är spikrak. Troligtvis har du vetat länge att du skall bli nått stort. Framgång är viktigt för dig. Utan tvivel kommer lik att ligga där du passerat. J*vla skittest jag ska ju för f*n bli filmregissör/Manusförfattare/producent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 florist seriost lol de va sa langt ifran verkligheten man kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 Det gick inte på skolans fantastiskt långsamma och allmänt dåliga datorer. Jag måste vänta till jag kommer hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 Blev florist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 Kock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bosse_bildoktor Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 Artist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 Kock Jag som vill bli det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 Haha, jag å en till har blitt regissörer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 (redigerad) florist...mohahaha. Vill INTE bli det. Haha, jag blev regissör! Låter ju rätt kul! Haha! "Du skulle helst vilja vara Gud, men det är redan taget så..." Haha, så var beskrivningen! Ibland kan jag förstå det.. Redigerad 16 december, 2003 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 Designer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts