Optical Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 Hatar det där uppdaraget dildo dodo kan nån säja hur man ska göra, krashar hela tiden :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
joakimLatt Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 det e ju lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Optical Skrivet 16 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 det e ju lätt Nej så fort man åker in i ett hus eler ner i marken så är det kört ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 Ja jag har också fastnat vid det uppdraget, det är svinsvårt... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 ja håller med om att det är svårt.. men tok öva sen kan ni ju ta en pause på det uppdraget sen köra igen det brukar funka för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 Men nu finns det typ 1 000 000 topicar om dethär. Iaf en. Men övning ger färdighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 Använd en helekopter bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 Använd en helekopter bara man måste ju använda skimmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 Den är ju så j*vla lätt!! Hur kan ni tycka den är svår? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 tog den på andra försöket. På ps2 är den lätt men kanske inte på data... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 men flygplan är ju inga problem på PC. Jag började från vänster ute vid hamnen sen är det ju bara att flyga lite över gatlyktorna och dyka när det kommer ett checkpoint. Bit av en tårta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 jag skickar en savegame till nån som kan klara de åt mig :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
no way. Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 kör till höger precis när man fått upp fart och ta chekpointen vid greasy chopper och fortsätt upp mot norr och ner via haiti til hamnen....lättare så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts