Bubbli Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 Här kan ni berätta om era jobbiga avslutningar på era förhållanden!!! Mitt e nog med en assnygg tjej som bytte skola men, men. Vi hade varit ihop i kanske 1-2 månader och sedan en dag var hon sjuk och så liksom säjer hennes kompisar att "Cissi" e sjuk och jag säjer "okej" och så va det inte mer med det men sedan dagen efter det när jag satt och kollade på TV så ringer hon och säjer så Du har betätt dig lite konstigt så jag tror jag gör slut som synd va reagerade jag på samma sätt (tydligen) som jag brukade när tjejer gjorde slut med mig jag blev apsur och vi typ pratade intem d varandra på 1-2 månader sedan lagom till sommarlovet blev vi vänner och pratade nu har det gått 2-3 år och jag har inte haft en tjej på så länge!!! JAG E DESPERAT känns det som men jag spanar in en tjej i min klass och hoppas på nåt där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts