Urachez Skrivet 15 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2003 (redigerad) Satt och kollade igenom dom allra första sidorna i Papperskorgen, och hittade ett intressant inlägg av Hultenius. GTAsajten översatt (GRYMT dåligt översatt) till engelska! Och jag måste säga att jag höll på skratta ihjäl mig på översättningarna! Ni måste kolla, ni lär inte ångra er! GTAsajten.com på engelska. ¨ Kolla te.x på översättningen av "Grand Theft Auto 3", det vart "Magnifico Theft Auto 3" och "Hjälp oss" vart "Hjlpä ourselves" och "Vårt Forum" vart "Wart Forum"! Redigerad 15 december, 2003 av Urachez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 15 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2003 Kolla även forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2003 was feeding datorn to Christmas... magnifico Theft Auto 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2003 Haha lol synd bara att det inte går att översätta trådarna i forumet. *flyttar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 15 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2003 LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL kolla in den där login padden Glmtö lsenordetö? är lika med Glömt lösenordet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 15 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2003 (redigerad) http://www.tranexp.com:2000/Translate/inde...=40&Submit.y=17 Lunarstorm på engelska GTAsajten på finska LOL!!! kolla.. gtasajten översatt från svenska till svenska!!! läs i menyn! "Stor bilstöld" och vicecity heter GTA: Moralitet stad Redigerad 15 december, 2003 av Visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 15 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2003 ELSPA och C&VG har ta upp på en lista världens 30 bästa kortet under de 30 senat åren. Moralitet Stor stad ombytlig en värdig 10e: position, före ren annalerna Öde, Tetris, Skaka, Den Sims, Hallon mm. >> Se hela ta upp på en lista Tackel odla Sulfur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2003 (redigerad) haha! ''Hålaen första version av GTA Värld Online släpptes nyss! Modden tillåter stilla VC-ägare att överföra hela Frihet Stor stad (GTA3) odla Moralitet Stor stad. GTA WO är ca 70-80 megabyte. Äntligen går det att köra PCJ 600 jag Frihet Stor stad och uppleva nya bedöva! Förvänta er dock helt tal att denna mod är paraplyvagn! För då lär ni bli rätt så besvikna. '' Förvänta er dock helt tal att denna mod är paraplyvagn! GTA Moralitet Stor stad kan kpasö jag vrå spindelväv. lol! Redigerad 15 december, 2003 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 Kolla spec. till GTA VC då! minimum: Processorn: - 800 MHz Intellekten P3 eller AMD Friidrottsman - 1.2 GHz Selleri eller AMD Duron Slå ned: 128 Megabyte CD-ROM: 8x HD-Utrymme: 915 Megabyte Grafikkort: 32 MEGABYTE med stdö frö Rikta 9.0 Ljudkort: Rikta 9.0 kompatibelt Tillbehrö: Tangentbord/Mus rekommenderade: Processorn: Intellekten P4 eller AMD Friidrottsman/XP Slå ned: 256 Megabyte CD-ROM: 16x HD-Utrymme: 1.55 GB Grafikkort: 64 MEGABYTE med stdö frö Rikta 9.0 Ljudkort: Rikta 9.0 kompatibelt Tillbehrö: Tangentbord/Mus eller Spel Jag ramlar snart av stolen av skratt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 (redigerad) Lol istället för: Nick: Lösenord: Så blir det: Hack: Passera: lol Hallon!! Edit: Moralitet Stor stad OST Låda Sätta (Hela soundtracket) Redigerad 16 december, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 16 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 HAHAHAHAHAHAHAHAHA! "Förvänta er dock helt tal att denna mod är paraplyvagn!" Det var det roligaste jag har hört! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 (redigerad) "Ny Yorks högsta sill, Mikael Bloomberg, hotade jag förgår Ta- Två/Rockstar med hårda rak om de helt tal tog bort det mot-haitiska innehållet jag GTA Moralitet Stor stad." Nu skiter jag ner mig! EDIT: Ist. för Musik, Film & Grafik: musik, Hinna & Korruption Och: Välkomnande rygg; din sist besöka var på Dec 15 2003, 1849 Redigerad 16 december, 2003 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 moralitet Stor stad odla Xbox! Kommentera (26) Hultenius( 1547: @ 3 Sep 2003) Nu är det klart! Moralitet Stor stad kommer odla Xbox tillsammans med GTA3! Rockstar Spelen ska börja sälja ett paket vid namn "GTA Dubbel Packe" som innehåller både GTA3 och Moralitet Stor stad. GTA Dubbel Packe kommer att släppas odla PS2 hålaen 22a: oktober och odla Xbox hålaen 4e: november. Dessa datum gäller bara USA så räkna på nån vecka om ni bor jag Sverige. Nästa GTA kommer hösten 2004. LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 (redigerad) AHHAHAHAHAH ASG!!! JAG GÖR SNART NER MIG! *skrattar så det kommer tårar* BTW sorry för dubbelpost, men Jag har stege ställ några nya bilder på GTA Dubbel Packe: Xbox. Bildarkivet på både GTA3 och VC-sektionen är uppdaterat. Troligtvis kommer vi helt tal huggormen några nya bilder nu (tror helt tal ni behöver fler helvete) så njut av dom syster! >> VC-bilder >> GTA3-bilder AHAHAHAHAH | | \/ SLÄPVAGNEN!!! släpvagnen på GTA DP: Xbox Kommentera (9) Hultenius( 1213: @ 1 Nov 2003) Rockstar Spelen har släppt en VC- släpvagnen odla GTA Dubbel Packe: Xbox. Släpvagnen väger i på 13 megabyte och är 32 sekunder lång. >> Stege ner släpvagnen Efter en lång väntan kan besätta nu registrera sig på GTAsajten igen. Dessutom kan besätta förde in i loggboken i automatisk Genova att kryssa jag rutan "autologin" vilket jag rekommenderar att ni gör. Annalerna kan någon försköna- hack jag kommentarsystemet. Jag har också uppdaterat VC-sektionen läs- och skrivkunnighet. Dels finländare det nu en ordentlig sida med redaktör och dels så finländare det en ny sida med dokument som kan vara av nytta. Syster mannen helt tal Minsk så går det nu att belasta upp arkivera jag forumet. Perfekt om ni har gjort en mod och ni villa ha både kommentarer och nerladdningsräknare. Gamma underskningö: -------------------------------------------------------------------------------- Pbrjadåö: 2002-12-21 Avslutad: 2003-01-04 Inledning: GTAsajten har många besökare mannen vart kommer stilla ifrån? Jag skalle nog tillfällighet på att 90-95% av besökarna kommer från Sverige mannen jag vet också att vi har besökare från de andra nordiska länderna. Frgaå: Vart bor du? Svarsalternativ: 1. Sverige (88%) 2. Finland (5%) 3. Norge (4%) 4. Danmark (2%) 5. Annalerna landa (3%) Antal rsterö: 994 Slutsats: Många svenskar som jag hade förutspått Finland och Norge utgör 9% av besökarna, ganska mycket ändå. LOOOOOOOL Redigerad 16 december, 2003 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 (redigerad) lol DENNA TRÅDEN *EDIT* http://www.tranexp.com:2000/Translate/inde...=40&Submit.y=17 http://www.tranexp.com:2000/Translate/inde...=40&Submit.y=17 LOL!!! KOLLA mademans och armans namn http://www.tranexp.com:2000/Translate/inde...=40&Submit.y=17 *EDIT5* jag heter "KNUTIG" http://www.tranexp.com:2000/Translate/inde...=40&Submit.y=17 Redigerad 16 december, 2003 av Visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 Jag heter Gravity! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 Haha! Vad jag garvar Troligtvis kommer vi helt tal huggormen några nya bilder nu (tror helt tal ni behöver fler helvete) så njut av dom syster! Sämre översättare får man leta efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 Några av mina favoriter: bara ja å Gurgla som bli psykologer = engelsk mynt metall redskap fast 2 rättvis nu Du slaktat Kenny!- Din Bastards! Mikroskop Flykt Simulanten 2002 Behov För Fart: Underjordisk håller gräva kanske odla verkliga tåg istället! StarWars: Riddare om Gammal Republiken Finländare redan odla både Xbox och PC. Ålder av Rike 2 kör jag för det mesta och tillägga-onet: " jag wanna bli rolig" med Ramones Im' djävulen Och vän med en medlare ( rolig) gripa det" stund orsak tommorow du makt bli död" Taget från första avsnittet av " sämskskinn den Vampire Mördaren" Min Sig: Rolig är Forumets Hinna Sakkunnig Laserdome mästare Lyssnar på Den Bränneri Goldfinger Anföres "När Rolig skjuter missa han troligen" Rolig Forum AB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 Hahaha, den finska översättningen var ju grym! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 Vad är det? Det är ju inget fel på den översättningen ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts