knasn00b Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 Den va ju skiit ful ! Gör en bättre själv då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 just det! lägg up några screens.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 Gör en bättre själv då! Han sa ju bara va han tyckte... Han kanske har en snyggare på gång Själv tyckte ja inte volvon var den finaste ja sett men den ser ganska ball ut, ser nästan ut som den har can am breddning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Visst va den snygg men inte den snyggaste jag har sett (OBS. hade jag gta vc kvar hadde jag laddat ner) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2004 Inte så hemskt snygg, men om jag hade gjort den själv hade jag varit helt nöjd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 hehe . Såg lite flummig ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 haha! Gillade ditt sätt o uttrycka dig Peskele Men men... Har du fortsatt o försökt göra volvon lite bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 21 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2004 när kommer nästa version??? Jag väntar spänt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2004 Jaha? Bildörrarna ser ändå skumma ut. Och vad spelar det för roll om det är en beta eller ej, en beta-version är inte en ofärdig version. En beta-version är en version är en version som inte är helt testad än, så den kan innehålla buggar. Ja det är rätt. Alla verkar tro att man släppa en halvfärdig produkt under namnet beta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Erik HK Skrivet 22 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 Jag släppte den endast för att en massa folk hade tjatat utav bara fan efter den... Jag vet att den ser förjävlig ut men så är det bara... ni som tycker att den är ful behöver inte ladda ner den... så enkelt är det... // (¯`·._.·´¯`·->Erik HK<-·´¯`·._.·´¯) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 Jag släppte den endast för att en massa folk hade tjatat utav bara fan efter den... Jag vet att den ser förjävlig ut men så är det bara... ni som tycker att den är ful behöver inte ladda ner den... så enkelt är det... // (¯`·._.·´¯`·->Erik HK<-·´¯`·._.·´¯) Ta det lungt! btw, jobbar du eller har du slutat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 som sagt, jag väntar på en bättre version. Under tiden försöker jag göra en egen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts