Erik HK Skrivet 15 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2003 efter många om och men är den klar!!! Ni får se den inom kort! (:!!! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 15 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2003 Yey! Äntligen! Som jag har väntat på den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 15 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2003 efter många om och men är den klar!!! Ni får se den inom kort! (:!!! (:!!! (:!!! när är inom kort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 15 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2003 efter många om och men är den klar!!! Ni får se den inom kort! (:!!! (:!!! Vilken volvo är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2003 Vilken volvo är det? 760 (740) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 15 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2003 ....Jag tvivlar inte på att den ser bra ut och att den är mycket lik en riktig. Det är säkert ett väl utfört arbete med ett bra resultat. Du har säkert all andledning till att vara stolt. Men vem vill egentligen ha en VOLVO!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2003 ....Jag tvivlar inte på att den ser bra ut och att den är mycket lik en riktig. Det är säkert ett väl utfört arbete med ett bra resultat. Du har säkert all andledning till att vara stolt. Men vem vill egentligen ha en VOLVO!? jag vill ha en volvo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 15 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2003 WEHEE!! VOLVO!! :D:D:D:D:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 15 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2003 O vad bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 15 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2003 ýeeeeeessssss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 15 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2003 Äntligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 när? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 ....Jag tvivlar inte på att den ser bra ut och att den är mycket lik en riktig. Det är säkert ett väl utfört arbete med ett bra resultat. Du har säkert all andledning till att vara stolt. Men vem vill egentligen ha en VOLVO!? Håller med till 100%!... Nog för att volvo e svenskt o bla bla bla, visst hade ja kunnat tänka mig ha en men inte i standard utförande. Astrimmad kanske men vafan... *host harkel gubb bil host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 ska du ladda upp den innan jul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 ska du ladda upp den innan jul? Han ska lägga ut den som julklapp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 Jag vet redan hur den ser ut! (jag testade den först) Men ALLRA senaste versionen har jag faktiskt inte sett. Jag har även screens på den, men dom publiceras inte förrän den e släppt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 släpp den då :/ e asssugen på en volvo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 Ska du vänta tills nästa år eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 Om den är klar, varför inte släppa den då? (Inte för att jag vill ha den men ändå..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Erik HK Skrivet 22 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 Jag glömde volvon hos farsan... lägger upp den på julafton.... (ska dit då!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts