jollehojje Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Tryck in L3 knappen så ser ni att bilen höjer sig och sänker sig.Den där röd-vita bilen.. Ni kanske visste det men det är väl alltid någon som inte vet det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Tryck in L3 knappen så ser ni att bilen höjer sig och sänker sig.Den där röd-vita bilen.. Ni kanske visste det men det är väl alltid någon som inte vet det. KOLLA MIN SIGNATUR!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 VA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 VA? tryck på den första länken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Ja..... sen finns det 100miljoner sånna här topics Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Ja..... sen finns det 100miljoner sånna här topics Håller med till 100%! (Hehe) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Men redan!! Och om du rör på R3 spaken kan du göra andra tuffa saker!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Och om du slår in improved car handling så kan du hoppa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Och om du slår in improved car handling så kan du hoppa! Ja prova att hoppa med en Flatbed den flyger sk*t högt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_jon_Gotti_ Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 ??? griniga stell hell ! han hetsar upp sig på så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 ??? griniga stell hell ! han hetsar upp sig på så mycket! Jag är fan inte grinig... Men jag tycker att alla nya medlemmar ska kolla in min signatur fort som attans... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Jag är fan inte grinig... Men jag tycker att alla nya medlemmar ska kolla in min signatur fort som attans... Du får be hultan att lägga in posten "Nya medlemmar" i varje forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_jon_Gotti_ Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Jag är fan inte grinig... Men jag tycker att alla nya medlemmar ska kolla in min signatur fort som attans... men alla kanske inte vet från början vem du är!!! och jag har aldrig kollat in någons profil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts