SlipKnoT666 Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 Hur f*n gör man branduppdragen jag får ej bilen att släcka bränderna ska man trycka på nån knapp eller vad?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 hehe du ska trycka på skjutknappen så börjar den spruta vatten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 ... ska man trycka på nån knapp eller vad?? Vad tror du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 15 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2003 hur delar man ut pizzerna?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krabba88 Skrivet 15 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2003 en fråga jag också går runt och grumlar på, hur man gör pizza jobben? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 15 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2003 en fråga jag också går runt och grumlar på, hur man gör pizza jobben? Man gör precis som när man skjuter från bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 15 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2003 hur delar man ut pizzerna?? Tar pizza mopeden vid en pizzeria/Resturang . Åker och delar ut pizzerna på de markerade ställena på kartan . Kastar gör du att titta åt sidan sedan trycka på skjutknappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts