Misterwhoopee Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Har suttit hela kvällen nu och lyssnat på den versionen av "Are you lonesome tonight" som Elvis skrattar igenom typ hela låten, så skön... måste höra ett par gånger till innan jag går och lägger mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 (redigerad) Ja, Whoopee! Älskar den låten när han flabbar åt körtjejens falska sång! Redigerad 8 januari, 2004 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Ja, Arvid! Älskar den låten när han flabbar åt körtjejens falska sång! Arvid? Misterwhoopee: Heter du Arvid? Själv tycker jag att låten "Love me tender" (?) med Elivs är kass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Reta inte en gammal man för hans senilitet! BTW, ska editera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Elivs är kung! han skulle va 69 år idag om han skulle ha levt kom jag och tänka på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Inget går upp mot att lyssna på blue sued shoes när man är nere.. Man blir glá på direkten..!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 9 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2004 Well It's One for The Money, Two for The Show, Three To Get Ready Now Go Cat Go! Ja, jag vet den rockar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts